حجت الاسلام بهشتی پور:

پلیس در مکتب امام رضا (ع) به سربازی ولایت افتخار می‌کند/ معرفی تفریح سالم مانع رفتارهای هنجارشکنانه می‌شود

جانشین رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه پلیس در مکتب رضوی به سربازی ولایت افتخار می‌کند، گفت: باید لذت و تفریح سالم به جامعه امام رضایی معرفی شود، تا کسی به دنبال رفتارهای هنجارشکنانه نرود.
کد خبر: ۲۵۰۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴ - 03August 2017
پلیس در مکتب امام رضا(ع) به سربازی ولایت افتخارمی کند / معرفی تفریح سالم مانع رفتارهای هنجارشکنانه می شود
به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، حجت الاسلام و المسلمین «محمد هادی بهشتی پور» در آیین تکریم و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان سمنان در آستانه ولادت امام رضا (ع) طی سخنانی به تبیین درس‌های مکتب رضوی پرداخت.

وی در همین راستا، تقید به مبانی دین و احکام شرع مقدس را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: پلیس کارآمد همیشه خود را در محضر امام زمان (عج) می‌داند.

بهشتی پور به فلسفه زیارت و حضور در حرم ائمه اطهار (علیهم السلام) اشاره و خاطرنشان کرد: راه سعادت انسان، اتصال دل به این چشمه‌های زلال معرفت و ارادت است.

جانشین رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با تاکید بر ایمان به کار و اجرای کامل و دقیق ماموریت‌ها افزود: در مکتب اهل بیت (ع) سستی در امور و برنامه‌ها، امری ناپسند به شمار می‌رود.

وی گفت: پلیس در این مکتب متعالی که به سربازی ولایت افتخار می‌کند هرگز از اشرار نمی‌هراسد بلکه قاطعانه و مقتدرانه در برابر گستاخی‌ها و هنجارشکنی‌ها می‌ایستد.
 
بهشتی پور به تفاوت مهم پلیس در جمهوری اسلامی با دیگر کشورها نیز اشاره کرد و افزود: مجرمانی که توسط نیروی انتظامی دستگیر می‌شوند با رفتار مناسب و مطلوب پلیس مواجه می‌شوند و همین نکته، وجه تمایزی ممتاز برای ناجا محسوب می‌شود.

وی عبادت، کار و تفریح و لذت‌های سالم را برنامه‌ای اصولی و کاربردی در مکتب امام هشتم عنوان و تصریح کرد: باید لذت و تفریح سالم به جامعه امام رضایی معرفی شود تا کسی به دنبال رفتارهای هنجارشکنانه نرود.

در ابتدای این مراسم سردار «قاسمی» فرمانده انتظامی استان سمنان نیز در سخنانی از برنامه‌ها و فعالیت‌های عقیدتی سیاسی که ارتقاء سطح معنویت و اخلاق را در بدنه ناجا به دنبال دارد، قدردانی کرد.

همچنین در این مراسم از تلاش های چند ساله حجت الاسلام ‌«معصوم منصورسمایی» در سمت ریاست عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان سمنان قدردانی و حجت الاسلام «حامد زکی» به این سمت منصوب شد.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار