معاون سپاه استان اردبیل عنوان کرد؛

اعزام 20 هزار اردبیلی به اردوی راهیان نور در سال 95

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: سال گذشته 20 هزار نفر در قالب اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب و شما‌ل‌غرب کشور اعزام شده‌اند.
کد خبر: ۲۵۰۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۰ - 03August 2017
اعزام 20 هزار اردبیلی به اردوی راهیان نور در سال 95به گزارش دفاع پرس از اردبیل، سرهنگ «شکر عبدی» معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ظهر امروز در جلسه هماهنگی اعزام کاروان‌های راهیان نور در اردبیل اظهار داشت: سال گذشته 20 هزار نفر در قالب اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب و شما‌ل‌غرب کشور اعزام شده‌اند و امسال نیز خوشبختانه در حالی که چندین روز از اعزام کاروان راهیان نور گذشته شاهد استقبال عظیمی در این زمینه هستیم که این موضوع نشان از ترویج همه‌جانبه فرهنگ ایثار و شهادت در بین مردم دارد.

وی افزود: وظیفه مسئولان و دست‌اندرکاران مربوطه در ترویج این فرهنگ بسیار ارزشمند و اساسی بسیار خطیر و حساس است که باید با فراهم کردن شرایط مناسب بتوانیم به تمامی اهداف خود دست یافته و این فرهنگ را به همگان و به ویژه نسل جوان نیز انتقال دهیم، چرا که این موضوع باید به عنوان یک اصل و هدف مهم مبنای کار همگان قرار داده شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: برگزاری یادواره‌ها، تجدید میثاق با شهدا و بیعت با آرمان‌های امام همه و همه باید در برنامه‌های ما جای داده شود تا بتوانیم با همکاری و مشارکت‌های مسئولان و دست‌اندرکاران مربوطه بتوانیم در این زمینه گام‌های اساسی و هدفمند برداریم و شاهد تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه باشیم.

عبدی بیان کرد: ادارات و سازمان‌های دولتی و غیردولتی استان نیز باید ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را مبنای کار خود قرار دهند تا بتوانیم از این طریق از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی به طور شایسته دفاع کنیم و به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

وی تصریح کرد: نباید گذر زمان بتواند نسل جوان را از ارزش‌های انقلاب اسلامی دور کند که به همین منظور نیاز است در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نشود تا بتوانیم با همکاری و مشارکت همدیگر به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم و شاهد خروجی‌های مناسبی باشیم.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها