مدیر امور استان‌های ستاد اقامه نماز:

تولید ۲ اپلیکیشن نماز در فضای مجازی/ «قرار ۱۷» رونمایی می‌شود

مدیر امور استان‌های ستاد اقامه نماز از تولید 2 اپلیکیشن با محوریت نماز خبر داد و گفت: اپلیکیشن «قرار ۱۷» در آستانه اجلاس سراسری نماز رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۲۵۰۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۷ - 03August 2017
تولید ۲ اپلیکیشن نماز در فضای مجازی/ «قرار ۱۷» رونمایی می‌شودبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، مسعود دریس مدیر امور استان های ستاد اقامه نماز در جمع خبرنگاران بیان کرد: باید از فضای مجازی در راستای ترویج نماز استفاده کنیم.

وی اظهار کرد: در این راستا ستاد اقامه نماز، 2 اپلیکیشن با محوریت نماز و عنوان های «قرار ۱۷» و «شیوه های دعوت به نماز» تولید کرده است.

دریس ادامه داد: این اپلیکیشن ها شامل بخش های مختلف و حرفه ای اعم از عکس بوده و مسابقات مختلفی نیز در آن نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: در اپلیکیشن «شیوه های دعوت به نماز» ۷۲ سوال از متن این کتاب طراحی شده و در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد.

دریس با بیان اینکه مدیریت فضای مجازی از دغدغه های چند سال رهبری است، افزود: باید با استفاده از تربیت نخبگان و کارشناسان از این فضا استفاده مطلوب را ببریم.

مدیر امور استان های ستاد اقامه نماز بیان کرد: تعداد کاربران فضای مجازی روز به روز در حال گسترش بوده و بر زندگی ها نیز احاطه شده که باید مورد توجه قرار گیرد.

با تولیدکندگان منحرف فضای مجازی برخورد انقلابی شود

دریس با بیان اینکه دشمن از طراحی برنامه های مختلف، اهداف شومی نیز دارد، گفت: شبکه های ضد دینی خطر و تهدیدی بود که با ایجاد شبهات دینی، اذهان مردم را منحرف می کنند.

مدیرامور استان های ستاد اقامه نماز ادامه داد: باید با تولیدکنندگان منحرف فضای مجازی برخورد انقلابی شود.

وی با تاکید بر اینکه باید در فضای مجازی مراقب قداست ها باشیم، گفت: همچنین در این فضا باید خط قرمز ها نیز رعایت شود.

دریس با اشاره به حضور کم رنگ جوانان در برخی از مساجد بیان کرد: برخورد نامناسب هیئت امنا با جوانان، کهولت سن امام جماعت و عدم ارتباط مناسب روحانی با جوانان از جمله عوامل دوری آن ها از مساجد است.

وی ادامه داد: پیشنهاد می شود ارکان مسجد نیز طرازی داشته باشند و پیام های حکیمانه رهبری را نیز در این مکان های مقدس نشر دهند.

به برگزاری بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز بیان کرد: این اجلاس با هدف انتقال پیام های رهبری پیرامون نماز و ترویج فرهنگ نماز برگزار می شود.
 
منبع: مهر
نظر شما
پربیننده ها