فرماندار مریوان:

گردهمایی فرماندهان دوران دفاع مقدس در مریوان برگزار می‌شود

فرماندار شهرستان مریوان گفت: گردهمایی بزرگ فرماندهان دوران دفاع مقدس در راستای تداعی خاطرات ایام جنگ تحمیلی و جنگ‌های داخلی در این شهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۵۰۹۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۱ - 03August 2017
گردهمایی بزرگ فرماندهان دروان دفاع مقدس در مریوان برگزار می‌شودبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، محمد شفیعی فرماندار شهرستان مریوان بعدازظهر امروز در سیزدهمین همایش یاد یاران و یادواره شهدای شمال کشور و مریوان که با حضور فرماندهان دوران دفاع مقدس، نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری، جانشین سپاه بیت‌المقدس استان کردستان و خانواده‌های گرانقدر جانبازان و شهدا در این شهر برگزار شد، اظهار داشت: حضور ارزشمند فرماندهان دوران دفاع مقدس در مریوان گویای رشادت‌های مردم این خطه در ایام جنگ است.

وی گفت: گروهک‌های تروریستی هیچ‌گاه از امنیت و آسایش مردم استان کردستان و این شهرستان خوشحال نیستند و همیشه به دنیال ضربه زدن هستند.

فرماندار شهرستان مریوان تصریح کرد: مردم مریوان پس از اتمام جنگ‌های تحمیلی درگیر جنگ‌های داخلی بودند و پیشنهاد بنده این است که دلاورمردانی دوران دفاع مقدس به‌صورت ماهیانه و یا هر سال یکبار در این شهرستان حضور پیدا کنند و خاطرات خود را برای مردم و جوانان بازگو کنند.

وی خواستار برگزای گردهمایی فرماندهان و فرماندارانی که در دوران جنگ تحمیلی در شهرستان مریوان خدمت کرده‌اند شد و گفت: این مراسم  در راستای تداعی خاطرات ایام جنگ تحمیلی و جنگ‌های داخلی شهرستان مریوان برگزار می‌شود.

شفیعی افزود: برگزاری این گردهمایی می‌تواند نسل‌های جوان امروزی را بیش از پیش با رشادت‌ها و حماسه‌های دلاورمردان دوران دفاع مقدس آشنا کند.

حضور و هوشیاری نیروهای سپاه کردستان در برقراری امنیت پایدار بی‌نظیر است

وی با اشاره به امنیت پایدار کردستان و شهرستان مریوان اظهار کرد: هوشیاری کامل نیروهای امنیتی به‌ویژه نیروهای سپاه استان و شهرستان مریوان سبب شده ایجاد امنیت پایدار و خنثی شدن تحرکات دشمنان در این مرز و بوم شده است.

فرماندار شهرستان مریوان گفت: امروزه بیش از 43 کنسولگری دنیا در سلیمانیه عراق مستقر شده‌اند و قصد ایجاد خدشه و ضربه زدن به امنیت کنونی ایران اسلامی را دارند اما به‌دلیل تلاش شبانه‌روزی و هوشیاری کامل نیروهای سپاه، امنیتی، نظامی، انتظامی و مرزبانی مستقر در مریوان و مرزها نمی‌توانند در دروازه این شهرستان کاری انجام بدهند.

تا 2 سال آینده  تمام روستاهای مریوان از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شوند

وی گفت: شهرستان مریوان در دوران جنگ تحمیلی کمترین امکانات ممکن را داشت اما امروزه به حمد خداوند متعال و خیر و برکت نظام و یاری مسئولین دارای امکاناتی شایسته است.

فرماندار شهرستان مریوان خاطر نشان کرد: اکنون گازرسانی به مردم روستاهای صفر مرزی در حال انجام و تا دو سال آینده در این بخش شاهد رسیدن به خودکفایی می‌رسیم و تمام روستاها از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شوند.
 
منبع: تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
یک ارتشی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۹
0
0
یعنی چشم های جناب فرماندار
زحمات نیروهای ارتش را نمی بینند
واقعا جای تاسف داره
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار