مسئول بسیج طلاب و امور روحانیون سپاه اردبیل:

ظرفیت روحانیون و علما در ترویج سیره ائمه معصومین(ع) به‌کارگیری شود

مسئول بسیج طلاب و امور روحانیون سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: ظرفیت روحانیون و علما در ترویج و اطلاع‌رسانی سخنان و سیره ائمه معصومین(ع) باید به‌کارگیری شود، چرا که این مسئله از اهمیت بسزایی برخوردار است.
کد خبر: ۲۵۰۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۷ - 03August 2017
ظرفیت روحانیون و علما در ترویج سیره ائمه معصومین(ع) به‌کارگیری شودبه گزارش خگروه سایر رسانه های دفاع پرس، حجت‌الاسلام سیدمحمد سید سیاح عصر امروز در مراسم جشن میلاد ثامن‌الائمه حضرت امام رضا(ع) در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اظهار داشت: تنها مسیر هدایت و رسیدن به توحید ولایت است و بدون ولایت امامان معصوم(ع) پیوند با توحید و رسیدن به خداوند متعال محال است.

وی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت امام رضا(ع) افزود: این یک افتخار بسیار بزرگ برای ما است که توانسته‌ایم در مراسم امام رضا(ع) حضور داشته باشیم و از برکات و معنویات این مراسم بهره‌مند شویم که امیدواریم برگزاری چنین مراسمات باشکوهی در سطح استان تداوم یابد.

مسئول بسیج طلاب و امور روحانیون سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: جیره‌خوار سفر ائمه معصومان بودن خود فضیلتی ارزشمند است، و ایران اسلامی به خود می‌بالد که میزبان هشتمین ستاره اختر تابناک امامت و ولایت است و همیشه از برکات و بزرگواری‌های امام هشتم بهره‌مند می‌شود.

سید سیاح بیان کرد: ظرفیت روحانیون و علما در ترویج و اطلاع‌رسانی سخنان و سیره ائمه معصومین(ع) باید به‌کارگیری شود، چرا که این مسئله از اهمیت بسزایی برخوردار است و برای رسیدن به تعالی و پیشرفت در جامعه این اطلاع‌رسانی‌ها باید مبنای کار قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: امیدواریم با همکاری مسئولان و دست‌اندرکاران مربوطه شرایط لازم برای ترویج این فرهنگ ارزشمند تحقق یابد تا بتوانیم از این طریق به تمامی اهداف مورد نظر دست یابیم و شاهد خروجی‌های مناسبی در این ارتباط باشیم.
 
منبع: تسنیم
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار