محاصره منزل آیت‌الله عیسی قاسم برای سومین ماه متوالی ادامه دارد

نیروهای امنیتی بحرین که از حدود سه ماه پیش منزل آیت‌‌الله عیسی قاسم رهبر شیعیان این کشور را به محاصره درآورده‌اند، به محاصره خود ادامه می‌دهند.
کد خبر: ۲۵۱۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴ - 04August 2017

محاصره منزل آیت‌الله عیسی قاسم برای سومین ماه متوالی ادامه دارد

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، در هفتاد و دومین روز از محاصره منزل آیت‌الله عیسی قاسم در منطقه الدراز بحرین، نیروهای امنیتی آل‌خلیفه ورودی اصلی این منطقه را با موانع سیمانی مسدود کرده و تابلوی «منطقه ممنوعه» نصب کردند تا با منع آمد‌وشد به این منطقه محاصره امنیتی منطقه الدراز یک سال و دو ماهه شود.

از ژوئن سال گذشته میلادی (خرداد 1395) منطقه الدراز محل سکونت آیت‌الله عیسی قاسم با آغاز محاکمه ایشان و اقدام رژیم آل‌خلیفه به سلب تابعیت از این رهبر انقلاب بحرین به محاصره نیروهای امنیتی در آمده و پس از  هجوم به تحصن‌کنندگان در اطراف منزل ایشان در 2 خرداد ماه 1396 بیت ایشان نیز مشخصا محاصره شده و آیت الله عیسی قاسم 72 روز است که در اقامت اجباری قرار گرفته است.

در سومین ماه از اقامت اجباری آیت‌الله عیسی قاسم و با گذشت 1سال و 2 ماه از محاصره منطقه الدراز، نیروهای امنیتی آل‌خلیفه منطقه را ممنوعه کرده، ورودی اصلی منطقه سکونت ایشان را با موانع سیمانی مسدود کردند. 

انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها