جدول اجراهای بیست‌و‌پنجمین جشنواره‌‎ تئاتر سوره منتشر شد

جدول اجراهای صحنه‌ای و خیابانی بیست‌و‌پنجمین جشنواره تئاتر سوره حوزه هنری منتشر شد.
کد خبر: ۲۵۱۰۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴ - 04August 2017

جدول اجراهای بیست و پنجمین جشنواره‌‎ تئاتر سوره منتشر شدبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، بیست‌و‌پنجمین جشنواره تئاتر سوره حوزه هنری از 15 تا 20 مرداد ماه با شعار «اخلاق برای همه» در 2 بخش صحنه‌ای و خیابانی و با حضور 22 اثر در بخش صحنه‌ای و 13 اثر در بخش خیابانی برگزار می‌شود.

تالارهای اندیشه و سوره و تماشاخانه‌های مهر و ماه و پلاتوی اجرای مجموعه‌ تئاتر شهر میزبان آثار جشنواره‌ تئاتر سوره خواهند بود.

«من آنجا نیستم»، «خنکای ختم خاطره»، «جنگل»، «سرخ او»، «دشمن خدا»، «آوازه‌های دیوار بی‌در»، «چه زود زمستان می‌شود»، «عاشقانه‌های دوبازمانده از یک جنایت جنگی»، «پیرمرد، بغچه، دوچرخه»، «بینایی»، «از پشت روزنه‌ها»، «مصیبت»، «نگذار این خواب تعبیر شود»، «تراژدی پارک اتابک»، «زنان بالکان»، «دارگاه»، «مثل پروانه»، «فانوس‌های تاریک»، «در گذرگاه خورشید»، «قصه ظهر جمعه»، «چادری برای نجیمه»، «بی در زمان»، «اتاق 1216» از جمله آثار صحنه‌ای هستند که در این مدت به اجرا در می‌آیند.

همچنین نمایش‌های بخش خیابانی در محوطه‌ حوزه هنری، محوطه‌ تئاتر شهر و محوطه ایوان انتظار (میدان ولیعصر) برای عموم مردم اجرا خواهند شد.

«گزارش یک تابوت»، «100 درصد خارجی»، «شانس من و نگاه کن»، «گمشدگان»، «مجلس‌نامه امیرکبیر»، «سیاه وردارو»، «ردپایی در آسمان»، «مثبت در منفی»، « فرکانس»، «حکایت خنده دار، خنده‌ای که نبود»، «شور سما»، «هفت پله تا آواز خورشید» و «زیرخاکی» آثار خیابانی هستند که در این جشنواره اجرا خواهند شد.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار