فرمانده نیروی انتظامی :

عدالت ، رفاه و آبادانی در سایه امنیت محقق می شود

فرمانده ناجا با اشاره به اینکه مقدمه هر امری استقرار امنیت و آرامش است ،گفت : عدالت ، رفاه و آبادانی در سایه امنیت محقق می شود .
کد خبر: ۲۵۱۰۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۶ - 13August 2014

عدالت ، رفاه و آبادانی در سایه امنیت محقق می شود

به گزارش گروه اجتماعی " دفاع پرس "، سردار  اسماعیل احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی صبح امروز در مراسم صبحگاه عمومی کارکنان انتظامی استان زنجان گفت: آبادانی کار ، تلاش ، تولید و فعالیت حق مردم هر جامعه ای است و این در سایه امنیت است.

وی با تاکید بر اینکه برای توسعه و پیشرفت و آبادانی، ثروت به تنهایی  کافی نیست اظهار داشت: در جوامع مختلف به دلیل فقدان امنیت و آرامش برخی استعداد ها پنهان است و امنیت مقدمه و مهم تر از معیشت است.

فرمانده نیروی انتظامی با اعلام اینکه هدف دشمنان خدشه وارد کردن به اسلام است اظهار داشت: دست دشمنان را در خطه های مختلف می بینیم و هدف آنان ایجاد اختلاف بین مسلمین و خدشه وارد کردن به اسلام است.

سردار احمدی مقدم ، ولایت و رهبری را جزء نعمت های خداوند بیان و تصریح کرد: ولایت نعمتی باطنی است که از فتنه ها ما را دور نگه داشته و اگر این نعمت نباشد نعمتهای ظاهری هم قابل استفاده نیست .

وی با اشاره به اینکه استان زنجان از استان های امن کشور است اظهار داشت : مشکلات پیرامونی که دشمنان ایجاد می کنند موجب اقتدار و سر بلندی جمهوری اسلامی ایران شده است.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت : ترکیبی از انواع قدرت های سیاسی،اقتصادی و... الهام بخش موقعیت خوبی برای نظام جمهوری اسلامی ایران شده است.

وی با اعلام اینکه باید به نعمت امنیت واقف بود بیان داشت : شایع ترین جرائم در کشور ما اعتیاد خرد و سرقت خرد بوده که دست دشمنان در این زمینه به وضوح دیده می شود و اگر این بلای خانمانسوز نباشد  مشکلات بسیار کمتر خواهد شد.

احمدی مقدم با بیان اینکه در کشور 80 میلیونی جرائم جنایی از قبیل قتل ،سرقت مسلحانه و ... در مقایسه با سایر کشور ها کمتر است تاکید کرد : در کشور ما جرائم جنایی همواره در طول تاریخ به طور مستمر کاهش و کشف ما در این زمینه افزایش داشته در حالی که در کشورهای پیشرفته برعکس این می باشد.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد : توفیق نیروی انتظامی ،درک درست از نقش انسان مومن و فداکار و بهره گیری از تمام ظرفیت ها و استعدادها است که موجب همدلی و هم افزایی می شود.

دکتر احمدی مقدم با تاکید بر اینکه تعامل ،سیاست اصلی نیروی انتظامی در همکاری با سایر ارگان هاست گفت :حضور نیروی انتظامی با ماموریت های متعدد و پیوسته در همه جا استمرار داشته و این لازمه توفیق ، توکل به خدا و تعامل و همکاری با سایر دستگاههاست.

این مقام ارشد انتظامی کشور افزود : تعالی یعنی تقویت قدرت نرم و بخش های غیر مشهود مثل دانش ، قدرت روان شناختی ، تعامل و سلامت اداری و مبارزه با هرگونه فساد درون سازمانی و امروز رشد و تعالی یعنی سلامت سازمانی و کسب رضایت مردم.

فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه قدرت تدبیر و تعهد در سایه عقلانیت و تعامل با دستگاهها، زمینه رشد و تعالی را فراهم می کند ،گفت : استان زنجان در ارزیابی هایی که صورت گرفته از 100 نمره 86 را کسب کرده که عملکرد بسیار خوبی داشته و جزء کم جرم ترین استانهاست.

وی با اعلام اینکه جرائم جنایی در این استان صفر و یا نزدیک به صفر است ،خاطر نشان کرد : در زمینه مبارزه با سرقت، استان زنجان افزایش کشف 11 درصدی داشته که موجب بازدارندگی می شود .

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار