انتشار کتاب «گذر از طوفان حوادث» با موضوع زندگینامه و خاطرات یکی از آزادگان شهر شیرود

نماینده ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران از انتشار کتاب «گذر از طوفان حوادث» با موضوع زندگینامه و خاطرات یکی از آزادگان سرافراز شهر شیرود و تعدادی از شهدای این شهر توسط سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران خبر داد.
کد خبر: ۲۵۱۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱ - 04August 2017

انتشار کتاب «گذر از طوفان حوادث» با موضوع زندگی نامه و خاطرات یکی از آزادگان شهر شیرودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مازندران، در مراسمی که با حضور امیر سرتیپ دوم آزاده جانباز «حسین یاسینی» رئیس دفتر ارتباطات مردمی فرماندهی نیروی زمینی ارتش، نماینده ستاد ارتش، مسئولین شهری و انتظامی شهر شیرود برگزار شد از خانواده‌های معزز سربازان شهید نیروی زمینی ارتش در شهر شیرود تقدیر به عمل آمد.

«بهرام شیرودی» رئیس شورای اسلامی شهر شیرود، «سرگرد جهانفر» نماینده ستاد ارتش و امیر سرتیپ دوم «حسین یاسینی» از سخنرانان این مراسم بودند که با گلباران مزار شهدای شهر شیرود و حضور در منزل شهید سرهنگ خلبان «روزبه ناظریان» همراه بود.

بهرام شیرودی رئیس شورای اسلامی شهر شیرود در سخنان خود ضمن بیان جایگاه شهدا و به ویژه شهدای شهر شیرود، از ارتش به دلیل همکاری در برپایی این مراسم تقدیر نمود.

در این مراسم سرگرد جهان‌فر نماینده ستاد ارتش از انتشار کتاب «گذر از طوفان حوادث» با موضوع زندگینامه و خاطرات یکی از آزادگان سرافراز شهر شیرود و تعدادی از شهدای این شهر توسط سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

جهانفر در این مراسم از حمایت سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش و همچنین اداره پژوهش‌های راهبردی معاونت طرح و برنامه و بودجه و امور مجلس ارتش از پژوهش در خصوص عملکرد و همچنین زندگینامه سربازان شهید سخن گفت.

در ادامه مراسم امیر سرتیپ دوم یاسینی با بیان خاطراتی از رشادت‌های کارکنان وظیفه در هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد: نیروهای بسیجی در سپاه و نیرو‌های وظیفه در ارتش نقش مهمی در کسب موفقیت‌های ارتش به عهده داشته‌اند.

یاسینی در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات فرمانده نیروی زمینی ارتش برای تکریم و افزایش رضایت‌مندی خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران نزاجا اشاره کرد.

در این مراسم هدایای فرمانده نیروی زمینی ارتش تقدیم خانواده‌های 23 سرباز شهید نزاجا گردید.

این مراسم به همت نیروی زمینی ارتش و با همکاری شورای شهر و شهرداری شیرود برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار