بازدید مادر شهید مدافع حرم «رضا عادلی» از اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان خوزستان

مادر شهید مدافع حرم «رضا عادلی کرد زنگنه» از اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان بازدید کرد.
کد خبر: ۲۵۱۰۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰ - 05August 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از خوزستان، «زهرا کرد زنگنه» مادر شهید مدافع حرم «رضا عادلی»، صبح امروز (شنبه) ضمن بازدید از اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان با سردار «محمد علی‌پور» دیدار و گفت‌وگو کرد.

در جریان این بازدید، «بتول دوس علی‌وند» رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس استان خوزستان، ضمن تقدیر از  خانواده معزز شهید مدافع حرم «رضا عادلی کرد زنگنه»، تکریم و تجلیل از این عزیزان را وظیفه‌ی نهادهای ارزشی دانست و خطاب به مادر این شهید والامقام، اظهار داشت: دشمنان انقلاب و اسلام بدانند که ایران پرچم‌دار دفاع از اسلام ناب محمدی و مکتب تشیع در جهان است و شیر مردانی همچون شهید عادلی عزیز را در دامان خود پرورش داده است تا در صورت لزوم از آن‌ها برای جهاد در کارزارهای ضددینی و ملی استفاده کند.

دیدار مادرشهید«رضا عادلی» با مدیرکل حفظ آثارونشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان 

همچنین سردار «محمد علی‌پور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان نیز در گفت‌وگو با مادر این شهید والامقام، دفاع از حرم حضرت زینب (س) را دفاع از مکتب تشیع، اسلام، انقلاب و پیروی از آرمان‌های امام راحل و بیعت با مقام معظم رهبری دانست و اظهار داشت: همواره باید از والدین شهدا دلجویی و به دلیل تربیت چنین فرزندانی از آن‌ها قدردانی کرد.

وی تصریح کرد: شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س)، ادامه دهنده راه امام حسین (ع) و شهدای کربلا هستند و حضور فرزندان انقلاب مقابل تروریست‌های داعش، باعث افتخار ایران و اسلام است.

در پایان این بازدید نیز مادر شهید عادلی از اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان، به‌خاطر تلاش برای زنده نگه داشتن یاد شهدا تشکر کرد و اظهار داشت: فرزندان ما راهی را پیموده‌اند که خداوند در نهادشان تجلی نموده بود و این رسالت ما را در روند زندگی‌مان دوچندان می‌کند که ادامه دهنده‌ی راه پرافتخار این عزیزان باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار