روی آنتن شبکه افق ببینید؛

روایتی متفاوت از «ایرانی‌های مرتد» از زبان یک داعشی!

«ایرانی‌های مرتد» مستندی درباره جنایات داعش و اعترافات یکی از سران این گروه تروریستی است که شنبه 14 مرداد روی آنتن شبکه افق می‌رود.
کد خبر: ۲۵۱۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱ - 05August 2017
روایتی متفاوت از «ایرانی های مرتد» به زبان یک داعشی!
به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، اندیشه تکفیر از دیرباز و تقریبا از همان صدر اسلام وجود داشته و برخی به گمان اینکه تنها خودشان در مسیر حق قرار دارند، پیروان همه ادیان و مذاهب حتی دیگر مسلمانان را کافر دانسته و آنها را تکفیر می کنند.

در دنیای امروز اما، این اندیشه ها دستاویزی برای خونریزی و قتل و غارت شده و برخی گروه های مسلمان که آلت دست بیگانگان قرار گرفته اند، به همین بهانه، آرامش را از دنیای اسلام سلب کرده اند.

آنها همه مسلمانان به ویژه شیعیان را تکفیر می کنند و آنها را مرتد می دانند؛ مستند «ایرانی های مرتد» روایتی است از همین تفکرات ضد انسانی و ضد دینی که علاوه بر بیان جنایات داعش در عراق و سوریه، به دلایل مخالفت این گروه تروریستی به جمهوری اسلامی می پردازد، دلایلی بی پایه و اساس که ریشه در همان اندیشه های انحرافی دارد.

در این فیلم با یکی از سران داعش که در اجرای حکم اعدام 1700 سرباز عراقی دست داشته مصاحبه می شود.

عنوان «ایرانی های مرتد» طبق گفته کارگردان فیلم براساس تفکر و شناختی است که داعش از ایرانی ها دارد و این فیلم هم قرار است به نوعی این تفکر را به مخاطب داخلی بشناساند.

حمید عبدالله زاده کارگردان و عرفان طالبی تهیه کننده این مستند هستند که قرار است شنبه 14 مرداد ساعت 21:00 از شبکه افق پخش شود.

تکرار «ایرانی های مرتد» را می توانید ساعت 8:30 روز بعد از همین شبکه ببینید.

انتهای پیام/ 112
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار