سرهنگ عابدی به دفاع پرس خبر داد؛

ممنوعیت تردد خودروهای سنگین و نیمه‌سنگین در تهران تا ساعت 12 امشب

جانشین رئیس پلیس راهور تهران با اشاره به برگزاری مراسم تحلیف رئیس جمهور،‌ از ممنوعیت تردد خودروهای سنگین و نیمه سنگین در تهران تا ساعت 12 امشب خبر داد.
کد خبر: ۲۵۱۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱ - 05August 2017
ممنوعیت تردد خودروهای سنگین و نیمه  سنگین در تهران تا پایات ساعت 24 امشب/ آمادگی صددرصد پلیس راهور برای مراسم تحلیف ریاست جمهورسرهنگ «حسن عابدی» جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، در خصوص محدودیت‌های ترافیکی امروز تهران به دلیل برگزاری مراسم تحلیف رئیس جمهور در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: نیروهای پلیس راهور تهران آمادگی صددرصدی برای پوشش این مراسم را دارند و کلیه معابر بزرگراهی محل تحلیف و سالن اجلاس تحت کنترل نیروهای پلیس راهور تهران است.
 
وی در ادامه افزود: نیروهای راهور تهران در حال حاضر میهمانان این مراسم را تا محل اسکان اسکورت و هدایت می‌کنند.
 
عابدی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی از ساعت 12 امروز گفت: از ساعت 12 در مسير غرب به شرق خیابان جمهوری از تقاطع استانبول محدودیت ایجاد خواهد شد و مسیر جایگزین فردوسی به شمال و خیابان انقلاب خواهد بود. همچنين از این ساعت در خیابان مجاهدین از تقاطع خیابان ایران به سمت غرب محدودیت ایجاد خواهد شد و مسیر جایگزین خیابان زرین خامه خواهد بود و از ساعت 12 در مسیر شمال به جنوب خیابان ابن سینا در تقاطع فخر آباد محدودیت ایجاد خواهد شد و مسیر جایگزین خیابان شهید مشکی خواهد بود. در مسیر جنوب به شمال خیابان دیالمه در خیابان امیرکبیر نیز محدودیت ایجاد خواهد شد و مسیر جایگزین خیابان امیر کبیر به سمت غرب می‌باشد.
 
جانشین رئیس پلیس راهور تهران خاطرنشان کرد: بعد از مراسم تحلیف به دلیل ادامه برنامه‌ها در سالن اجلاس سران، محدودیت‌های ترافیکی در این مسیر خواهیم داشت؛ لذا به مردم توصیه می‌شود از تردد غیر ضروری در این مسیرها خودداری کنند.
 
عابدی با اشاره به ممنوعیت تردد خودروهای سنگین و نیمه سنگین در مسیرهای اعلام شده خاطرنشان کرد: از مردم عزیز می‌خواهیم همکاری‌های لازم را تا ساعت 24 با پلیس راهور تهران داشته باشند.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار