مسئول سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی استان بوشهر:

گروه‌های جهادی رقیب هیچ نهادی نیستند

«علی رحیمیان» گفت: مسئولان فعالیت‌هایی را که در جامعه انجام نمی‌شود و یا از عهده آن‌ها خارج است، به جهادگران بسپارند و البته از آن‌ها حمایت کنند.
کد خبر: ۲۵۱۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹ - 05August 2017
گروه‌های جهادی رقیب هیچ نهادی نیستندبه گزارش دفاع پرس از بوشهر، «علی رحیمیان» مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان بوشهر در آیین اختتامیه اردوی جهادی فاطمه زهرا (س) دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: کمک‌رسانی به زندگی مردم مناطق روستایی و محروم و نیز تلاش برای رفع نیازمندی‌های محرومان، از مهم‌ترین برکات برگزاری این اردوهای جهادی است.

وی افزود: بسیج در کنار سایر نهادهای انقلابی، همواره در مسیر تحقق منویات مقام عظمای ولایت در مدیریت جهادی، روحیه انقلابی، اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل پیشگام و پیشرو بوده است و همواره در هر میدانی که کشور نیاز داشته حضور فعال و حداکثری داشته است.

رحیمیان گفت: جهادگران دانشجو در استان بوشهر، در میدان‌های مختلف جهاد فی‌سبیل‌الله جان و دل خود را آماده خدمت می‌کنند و علاوه بر ارتقای معنوی و آشنایی با زندگی مناطق محروم، نوعی دلبستگی بین محرومان و مستضعفین با نظام اسلامی ایجاد کرده‌اند.

وی تصریح کرد: امروز با قاطعیت می‌گوییم که مسئولان، فعالیت‌هایی که در جامعه انجام نمی‌شود و یا از عهده آن‌ها خارج است را به جهادگران بسپارند و البته از آن‌ها حمایت کنند؛ چرا که این دانشجویان مخلصانه و به دور از هرگونه فعالیت سیاسی سعی در خدمت‌رسانی به مردم محروم و ضعیف جامعه را دارند.

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان بوشهر با بیان این که هر ماموریتی که به قشر دانشجوی تکلیف مدار سپرده شود به بهترین نحو انجام می‌شود افزود: موفقیت‌های چشمگیر دانشجویان در دوران دفاع مقدس، دوران سازندگی و مقابله با تهاجم فرهنگی، نمونه‌ای از توان بالا و افتخارات دانشجویان جهادی است.

رحیمیان خاطرنشان کرد: مسئولینی که گروه‌های جهادی را درک کنند و آن‌ها را همراه خود بدانند، مسلماً با آن‌ها همکاری می‌کنند و در کمک کردن به آ‌ن‌ها دریغ نمی‌کنند. اما اگر گروه جهادی را رقیب بدانند، آنجا شاید کارشکنی صورت بگیرد، که الحمدلله شاهد هستیم بسیاری از نهادهای انقلابی همکاری خوبی را با دانشجویان جهادگر داشته‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار