حجت الاسلام خاموشی در جمع اساتید سراسر کشور بسیج رسانه:

رسانه‌های انقلابی واقعیت‌ها را به مردم بگویند

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: رسانه‌های انقلابی باید تلاش کنند که واقعیت‌ها را به مردم بگویند و امید داریم فعالیت رسانه‌های انقلابی در مسیر ارزش‌های انقلاب و ولایت، انسجام بیشتری پیدا کند.
کد خبر: ۲۵۱۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷ - 05August 2017

رسانه‌های انقلابی واقعیت‌ها را به مردم بگویندبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، حجت الاسلام والمسلمین خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مجمع اساتید سراسر کشور سازمان بسیج رسانه که عصر دیروز برگزار شد، اظهار داشت: رسانه‌های انقلابی در خط مقدم مبارزه با توطئه‌های فرهنگی دشمنان قرار دارند و باید واقعیت‌های جامعه و مشکلات را برای مردم بیان کنند.

وی تصریح کرد: رسانه‌های انقلابی باید تلاش کنند که واقعیت‌ها را به مردم بگویند و امید داریم فعالیت رسانه‌های انقلابی در مسیر ارزش‌های انقلاب و ولایت، انسجام بیشتری پیدا کند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در ادامه اذعان داشت: زمان‌شناسی، رصد دقیق مسائل، ارائه تحلیل‌های جامع و همچنین استفاده از ابزارهای نوین در حوزه اطلاع رسانی بیش از پیش برای رشد، بالندگی و پویایی و غنای فکری و ارزشی رسانه های انقلاب اسلامی بسیار حائز اهمیت است.

حجت الاسلام خاموشی تصریح کرد: بی‌شک در موقعیت حساس کنونی که بنا به فرموده رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی، جوانان و مردم ایران باید برای «فتح خرمشهرها» همت جهادی داشته باشند، همراهی و مطالبه‌گری رسانه ها در تحقق فرمایشات ولی امر مسلمین جهان از اهمیت بالایی برخوردار است.

انتهای پیام/ 131


نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار