مدیر تعلیم و تربیت بسیج دانش‌آموزی خراسان جنوبی خبر داد؛

اجرای طرح «یاوران ولایت» برای 200 دانش‌آموز خراسان جنوبی

مدیر تعلیم و تربیت سازمان بسیج دانش‌آموزی خراسان جنوبی از اجرای طرح «یاوران ولایت» برای 100 نفر از دانش‌آموزان دختر و 100 نفر از دانش‌آموزان پسر در استان خبر داد.
کد خبر: ۲۵۱۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷ - 05August 2017
اجرای طرح «یاوران ولایت» برای 200 دانش‌آموز خراسان جنوبیبه گزارش دفاع پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام «علیرضا صدیقی‌پور» ظهر شنبه در دیدار دانش‌آموزان خواهر شرکت‌کننده در طرح «یاوران ولایت» سازمان بسیج دانش‌آموزی با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: طرح یاوران ولایت هر ساله تابستان در قالب دوره‌های آموزشی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این دوره برای دانش‌آموزان دختر و پسر برگزار می‌شود، گفت: در هر دوره 100 دانش‌آموز دختر و 100 دانش‌آموز پسر آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند.

حجت‌الاسلام صدیقی‌پور اظهار کرد: طرح ولایت برای دانش‌آموزان دختر متوسطه دوم از پنج‌شنبه 12 مردادماه آغاز شده و تا 17 مرداد‌ماه سال جاری ادامه دارد.

وی اظهار کرد: دانش‌آموزانی که دوره‌های آموزشی طرح یاوران ولایت را فرا می‌گیرند در مدرسه خودشان به مدت دو سال به عنوان فرمانده واحد مقاومت پیشگام، ایفای نقش می‌کنند.

مدیر تعلیم و تربیت سازمان بسیج دانش‌آموزی خراسان جنوبی افزود: برگزاری اردوی زیارتی مزارکاهی، بازدید از موزه، اعزام مشاوران مذهبی، برگزاری شبی با شهدا و شبی با ولایت از جمله برنامه‌های محوری این طرح است.

وی بیان کرد: در پایان دوره آموزشی، آزمون ارزیابی برگزار شده و برای آن دسته از دانش‌آموزانی که موفق به اخذ نمره قبولی شوند، گواهی صادر می‌شود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار