با صدور پیامی؛

نماینده مردم آمل در مجلس شهادت «حبیب‌الله ولایی» را تسلیت گفت

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی شهادت مدافع حرم «حبیب‌الله ولایی» را به خانواده این شهید و مردم آمل تسلیت گفت.
کد خبر: ۲۵۱۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹ - 06August 2017
به گزارش دفاع پرس از مازندران، «عزت‌الله یوسفیان‌ملا» نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی شهادت مدافع حرم «حبیب‌الله ولایی» را به خانواده این شهید بزرگوار و مردم آمل تسلیت گفت.

یوسفیان‌ملا در این پیام آورده است: درود خدا بر جانباز شجاع و سرافراز اسلام سرهنگ پاسدار «حاج حبیب‌الله ولایی» آن مجاهد فی سبیل‌الله که عمر پر برکت خود را با مجاهدت در دفاع از مکتب علوی و فاطمی سپری کرد و با خدمت خالصانه و بی‌دریغ در عرصه‌های مختلف «ارجعی الی ربک» حضرت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت تا در جوار همرزمان شهیدش سکنی گزیند.

نماینده مردم آمل در مجلس شهادت «حبیب‌الله ولایی» را تسلیت گفت 

اینجانب عروج عاشقانه آن پاسدار مخلص و انقلابی مدافع حرم را به خانواده محترم و همرزمان آن عزیز تسلیت گفته و از خدای سبحان برای آن فقید سعید علو درجات و برای بازماندگان و همسنگران سوگوارش عزت و سعادت مسألت دارم.

به گزارش دفاع پرس، پاسدار مدافع حرم «حبیب‌الله ولایی» پس از تحمل دو سال رنج و درد بیماری حاصل از حضور در سوریه روز گذشته دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها