خالد قدومی در آیین رونمایی از کتاب "قرآن و قبله"

برادران! رمز پیروزی در فلسطین وحدت و همبستگی است

مسئول دفتر جنبش حماس در تهران گفت: کی بیدار خواهیم شد؟ آیا منتظر افزایش آمار تعداد کشته شدگان هستیم؟ تا بیدار شویم. از من می‌پرسند، شما ناصبی هستید یا رافضی؛ من تعجب می کنم که آیا الان زمان تفرقه سیاسی است؟
کد خبر: ۲۵۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۴ - 13August 2014

برادران! رمز پیروزی در فلسطین وحدت و همبستگی است

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی دفاع پرس، آئین رونمایی از کتاب "قرآن و قبله"  اثر استاد محمدرضا حکیمی عصر روز گذشته با حضور حجت الاسلام احمد مبلغی رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب اسلامی، استاد عبدالکریم بی آزار شیرازی استاد دانشگاه ادیان و مذاهب، دکتر بابایی استاد دانشگاه و عضو جماعت دعوت و اصلاح ایران، خالد قدومی مسئول دفتر جنبش حماس در تهران در مجموعه فرهنگی سرچشمه برگزار شد.

خالد قدومی، رئیس دفتر جنبش حماس در تهران نیز در پایان این مراسم با اشاره به  عنوان و نوع گرافیک بکار رفته در جلد کتاب اظهار داشت: کتاب «قرآن و قبله» به دو رنگ قرمز و خاکستری نوشته شده است و می توان گفت قبله به رنگ سرخ و خون است و قرآن به رنگ خاکستری که بالاتر از قبله است.

وی با بیان اینکه قرآن رمز وحدت مسلمانان است، افزود: اگر در جهان به مردم بنگریم بیشتر آنها در منطقه خاکستریاند و اگر در تاریخ رخدادی بوده که این معادله برهم زده سبب خونین شدن قبله شده است.

مسئول دفتر جنبش حماس در تهران با اشاره به تاکید قرآن کریم بر وحدت امت اسلامی خاطر نشان کرد: این آیات نشان میدهد مردم عامه امت واحده نیستند، اما با خطاب قرار دادن پیامبر از سوی خداوند، امت واحده میشوند که آن را باید از نتایج هدایت دانست.

وی با بیان اینکه زمانی که در میان اعراب که هستیم از ما میپرسند، چرا حماس با ایران رابطه دارد و در ایران از ما میپرسند، چرا حماس با عربستان و قطر رابطه دارد، ادامه داد: برادران! سرزمین فلسطین، سرزمین انبیاء است و رمز پیروزی در فلسطین وحدت و همبستگی است؛ از این رو باید از همه ظرفیتهای جهان اسلام در این راستا بهره بگیریم.

خالد قدومی  با اشاره به شهادت نزدیک به 2 هزار نفر در غزه اضافه کرد: کی بیدار خواهیم شد؟ آیا منتظر افزایش آمار تعداد کشته شدگان هستیم؟ تا بیدار شویم. از من میپرسند، شما ناصبی هستید یا رافضی؛ من تعجب می کنم که آیا الان زمان تفرقه سیاسی است؟

وی در پایان با تأکید بر حفظ و تقویت وحدت امت اسلامی گفت: از همه روحانیون شیعه و سنی میخواهم که وحدت را ایجاد کنند؛ چرا که فلسطین نمیتواند به تنهایی موفق شود هر چند ما محکم ایستادهایم.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار