پیام وزیر اطلاعات به مناسبت روز خبرنگار؛

خبرنگاران رسالتی آسمانی برای بیان حقایق دارند

وزیر اطلاعات در پیامی به مناسبت 17 مردادماه (روز خبرنگار) با تبریک این روز به خبرنگاران متعهد، یاد شهدای خبرنگار و اصحاب رسانه را گرامی داشت.
کد خبر: ۲۵۱۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵ - 06August 2017
خبرنگاران رسالتی آسمانی برای بیان حقایق دارندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت الاسلام «سید محمود علوی» وزیر اطلاعات به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار پیامی صادر کرد.
 
متن این پیام به شرح ذیل است:

ن والقلم ومایسطرون

مقام معظم رهبری (مد ظله العالی): خبرنگاران لحظات نابودشدنی و زوال یافتنی را تثبیت و ابدی می کنند.

یوم الله هفدهم مرداد ماه را که به مناسبت شهادت غریبانه و مظلومانه هشت دیپلمات جمهوری اسلامی ایران و شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری ایرنا به دست جنایت‌پیشه‌گان در مزار شریف افغانستان «روز خبرنگار» نامگذاری گردیده است، گرامی داشته و به روان پاک و مطهر شهدای خبرنگاران و اصحاب رسانه که تا بلندای قله های شهادت را فتح نموده اند و با حفظ حرمت قلم، ورق زرین دیگری بر سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گشودند درود می فرستم.

این تکلیف الهی و رسالت آسمانی است که خبرنگاران را بر آن می دارد تا در پاسداشت راه شهدا و امام شهدا (ره) فریاد مسلمانان و مظلومان در جای جای پهنه گیتی به ویژه عراق، سوریه، یمن، افغانستان، لیبی و... را بدون تاثیرپذیری از گرایشات و با دقت وافر بگوش جهانیان برسانند و حقایق را آن‌گونه که به وقوع پیوسته است، بعنوان امانتی ارزشمند بازگو کنند.

اینجانب فرا رسیدن این روز باشکوه را ارج نهاده و به جمیع اصحاب رسانه و خبرنگاران متعهد که با جدیت و تلاش وافر پیشرفت و سربلندی روزافزون میهن اسلامی مان را رقم می زنند صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده، از درگاه یگانه ایزد متعال تداوم عزت و اهتمام مسئولانه آن عزیزان را در انجام وظایف خطیر اطلاع رسانی و آگاهی بخش آرزومندم.

سید محمود علوی

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار