با حضور در معراج شهدای اهواز؛

خدام حرم رضوی شهدای تازه تفحص‌شده را زیارت کردند

خادمان آستان قدس رضوی با حضور در معراج شهدای اهواز به زیارت پیکر پاک ۴۸ شهید تازه تفحص‌شده دوران هشت سال دفاع مقدس رفتند.
کد خبر: ۲۵۱۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۹ - 06August 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، خادمان حرم نورانی حضرت امام علی‌بن موسی‌الرضا(ع) در ادامه سفر خود به استان خوزستان به معراج شهدای اهواز در پادگان شهید محمودوند رفتند.

خدام حرم و بارگاه منور حضرت ثامن الحجج امام رضا(ع) با آئین خاصی  وارد حسینیه معراج شهدای اهواز شدند و پس از آن در کنار تابوت شهیدان تازه از سفر برگشته حاضر شدند و بر آنها بوسه زدند.

خدام حضرت ثامن‌الحجج(ع) که پرچم متبرک آستان قدس رضوی را همراه داشتند صلوات خاصه امام رضا(ع) را در جوار پیکر پاک و مطهر 48 شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس قرائت کردند.

خادمان آستان قدس رضوی همچنین در معراج شهدای اهواز ضمن ادای احترام به مقام شامخ  48 شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس، مناجات خوانی کردند و به نجوا با خدای متعال پرداختند.

در این برنامه که جمعی از نیروهای کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح نیز حضور داشتند پیکر پاک یکی از شهدای تازه تفحص شده در آغوش خادمان حرم نورانی حضرت امام علی‌بن موسی‌الرضا(ع) قرار گرفت و خدام آستان قدس رضوی چون پدر و برادر بوسه بارانش کردند.

پیکر مطهر این شهدای گلگون کفن در طول یک ماه اخیر توسط کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح از مناطق عملیاتی زبیدات، کتیبان، ام‌الرصاص و ساحل غربی اروندرود در خاک عراق تفحص شده‌اند.

این شهدای عزیز در عملیات‌های محرم، رمضان، کربلای چهار و تک ارتش-ژاندارمری در سال 1367 به شهادت رسیده‌اند و پیکر پاکشان پس از ده‌ها سال به خاک پاک وطن بازگشت.

منبع: تی نیوز
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار