در نهاوند صورت می‌گیرد؛

رونمایی از تمبر یادبود شهدای رسانه همزمان با روز خبرنگار

همزمان با فرارسیدن هفدهم مردادماه مصادف با روز خبرنگار، از تمبر یادبود شهدای رسانه شهرستان نهاوند رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۲۵۱۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰ - 07August 2017

رونمایی از تمبر یادبود شهدای رسانه همزمان با روز خبرنگار «علی سهرابی» مسئول بسیج رسانه شهرستان «نهاوند» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در همدان، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس به خصوص شهدای رسانه و با تبریک به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار، اظهار داشت: خبرنگاران نقشی بسیار مهم در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارند.

سهرابی در ادامه، با بیان اینکه شهرستان نهاوند 2 شهید رسانه را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، افزود: شهید «الله‌مراد نادری» در تاریخ 15 مردادماه سال 1361 در منطقه «قصر شیرین» به درجه رفیع شهادت نائل آمد و شهید «رضا سوری» نیز در حادثه سقوط هواپیمای C-130 حامل خبرنگاران در آذرماه سال 1384 در تهران به خیل عظیم شهدا پیوست.  

وی گفت: با همکاری اداره پست شهرستان و استان و همچنین بسیج رسانه نهاوند، تمبر «شهدای رسانه شهرستان نهاوند» با محوریت این 2 شهید والامقام، طراحی شده و همزمان با فرارسیدن هفدهم مردادماه، سالروز شهادت شهید «محمود صارمی» و روز خبرنگار با حضور خانواده ایشان از این تمبرها، رونمایی خواهد شد.

مسئول بسیج رسانه نهاوند همچنین با اشاره به اینکه، سال گذشته مستندی جهت معرفی شهید نادری از شبکه‌های مختلف تلویزیون پخش شد، خاطرنشان کرد: امسال نیز با تلاش بسیج رسانه شهرستان نهاوند، 2 مستند جدید برای شهیدان نادری و سوری در حال تولید است.

سهرابی در ادامه، هدف از چاپ این تمبر یادبود را گرامی‌داشت یاد و نام شهدای رسانه دانست و یادآور شد: در بسیج رسانه شهرستان نهاوند، فعالیت‌هایی همچون تجلیل از خبرنگاران، سرکشی از طرح‌های اقتصاد مقاومتی و راه‌اندازی و ایجاد دفتر بسیج رسانه در شهرستان صورت گرفته است.

وی در پایان از رونمایی از یک کتاب با موضوع دفاع مقدس در این شهرستان نیز خبر داد و گفت: کتاب «نهاوند، ایثارگران، اسطوره ها» به موضوع معرفی نهاوند و انقلاب اسلامی و بررسی دوران دفاع مقدس در این شهرستان می‌پردازد که در ایام هفته دفاع مقدس امسال رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار