معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان شمالی:

حرکت در مسیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تضمین کننده اقتدار نظام است

«محمد تقی ایرانی» گفت: حرکت در مسیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و پاسداشت شهدای دفاع مقدس، تضمین کننده بقا و اقتدار نظام است.
کد خبر: ۲۵۱۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲ - 07August 2017

به گزارش دفاع پرس از خراسان شمالی، «محمد تقی ایرانی» معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان شمالی در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این استان که بعدازظهر روز گذشته (یک‌شنبه) برگزار شد، ضمن تاکید بر رسیدگی به مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران اظهار داشت: حرکت در مسیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و پاسداشت شهدای دفاع مقدس، تضمین کننده بقا و اقتدار نظام است.

همچنین در این جلسه، «احیا محمد امیری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان شمالی و دبیر این جلسه، ضمن ارائه گزارش عملکردی از این اداره‌کل، اظهار داشت: خاکبرداری ساختمان مرکز فرهنگی دفاع مقدس به اتمام رسیده است و با اعتبار 8 میلیاردی که برای ساخت آن مصوب شده، مرحله اجرایی ساخت به زودی آغاز می‌شود.

وی افزود: 8 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس مصوب شده است که از این میزان، مقرر شده 6 میلیارد آن توسط استان و 2 میلیارد آن توسط بنیاد تهران تأمین شود.

امیری در پایان سخنان خود، با تأکید بر اهمیت آموزش درس معارف دفاع مقدس در بین کارکنان ادارات خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های این اداره‌کل، تاکنون بالغ بر 1200 از کارکنان ادارات در استان خراسان شمالی، دوره درس آشنایی با معارف دفاع مقدس را گذرانده‌اند.

 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار