ورود کمیسیون امنیت ملی مجلس به حادثه تیراندازی کهریزک

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: کمیته دفاعی کمیسیون گزارشی از حادثه تیراندازی در میدان تیر ارتش واقع در منطقه کهریزک تهران تهیه می‌کند.
کد خبر: ۲۵۱۴۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱ - 07August 2017
ورود کمیسیون امنیت ملی مجلس به حادثه تیراندازی کهریزکبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس،‌ سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در توضیح جلسه فوق العاده امروز صبح کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار کرد: در این جلسه موضوع تحولات منطقه به ویژه تحولات عراق همچون برگزاری همه پرسی در اقلیم کردستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اهمیت بحث مقرر شد که کمیسیون فردا جلسه ویژه‌ای را برای بررسی تحولات عراق با حضور مسئولان وزارت خارجه برگزار کند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین با اشاره به حادثه تیراندازی در میدان تیر ارتش واقع در منطقه کهریزک تهران  گفت که این موضوع در این جلسه مطرح شد و کمیته دفاعی مسئول بررسی و ارائه گزارش آن به کمیسیون شد.

نقوی حسینی همچنین گفت که در این جلسه جزئیات طرح مقابله با اقدامات تروریستی و ماجراجویانه آمریکا در منطقه مورد بررسی قرار گرفت و برخی از مواد آن به تصویب رسید ولی هنوز بررسی طرح به پایان نرسیده است.
 
منبع: ایسنا
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار