مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر:

تشریح سیره زندگی شهدای مدافع حرم مورد توجه جامعه خبری قرار بگیرد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر گفت: معرفی و پاسداشت یاد شهدای مدافع حرم و ثبت خاطرات شهدا و تشریح سیره زندگی آنها باید مورد توجه جامعه خبری کشور قرار بگیرد.
کد خبر: ۲۵۱۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۰ - 07August 2017
ثبت خاطرات و تشریح سیره زندگی شهدای مدافع حرم مورد توجه جامعه خبری قرار بگیردبه گزارش دفاع پرس از شیراز و به نقل از روابط عمومی سپاه فجر استان فارس، حجت‌الاسلام «محمد حاجی‌زاده» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر با تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: قشر خبرنگاران و مجموعه اعضای جامعه خبر کشور یکی از اقشار موثر در جامعه هستند که همواره در خط مُقدم دفاع از ایران اسلامی و انقلاب اسلامی حضور فعال دارند.

وی با بیان اینکه تحولات دنیا در سال‌های اخیر اهمیت کار رسانه‌ها را بیش از پیش نشان داده است، گفت: بخش اعظم رسانه‌ها و خبرگزاری‌های جهان تحت سیطره صهیونیست‌هاست که از آن برای اِعمال نفوذ و تاثیرگذاری بر رَوند تحولات کشورها، ملت‌ها و دولت‌ها در سراسر دنیا استفاده می‌کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی مفهوم کار انقلابی و جهادی برای تمام اقشار تبیین شد، گفت: رعایت انصاف در نقد، ارائه مشاوره صحیح به مردم و مسئولان، اخلاص و رعایت تقوا در کار رسانه‌ای، دفاع از انقلاب اسلامی در حوزه فرهنگ و قلم، مقابله با طرح‌های فرهنگی استکبار جهانی و رساندن صدای مظلومیت ملت فلسطین به گوش جهانیان مصداق‌های کار انقلابی در عرصه رسانه هستند.

وی با تاکید بر اهمیت توجه به موضوع دین و مفاهیم اسلامی در نشریات و رسانه‌ها، گفت: بدون شک توجه نسل نوجوان و جوان کشور به رسانه‌ها بیش از نسل‌های پیش است و همچنین تاثیرگذاری اخبار بر اذهان آنها بسیار زیاد است بنابراین خبرنگاران مفاهیم دین اسلام را بر اساس حوزهکاری رسانه و شرایط روز جامعه و کشور در قالب تولیدات رسانه‌ای و هنری به مخاطبان عرضه کنند و این بهترین راهکار برای تحقق جامعه اسلامی است.

حاجی‌زاده با تاکید بر اهمیت نقد رسانه‌ای و بررسی عملکرد مدیران توسط خبرنگاران گفت: رسانه‌های انقلابی به عنوان چشمان بیدار ملت ایران وظیفه دارند با بررسی فعالیت‌های سازمان‌ها و مدیران هر کجا لازم باشد به آن‌ها مشاوره دهند و نتایج عملکرد آنها را با در نظر گرفتن منافع ایران اسلامی به اطلاع عموم برسانند این فرآیند سلامت فرایندهای اجرایی در ساختار اداری کشور را تضمین می‌کند و از مهم‌ترین کارکردهای رسانه در جهان امروز است.

وی با بیان اینکه حضور رسانه‌های محور مقاومت و انقلاب اسلامی در فضای بین‌المللی بسیار مهم است، گفت: مرز جغرافیای انقلاب اسلامی محدود به کشور ایران نیست و پیام این انقلاب یک پیام جهانی برای تمام مردم است بنابراین استفاده از زبان‌های مختلف برای برقراری ارتباط بهتر با سایر ملت‌ها یکی از مسائل مهمی است که باید مورد توجه مدیران رسانه‌ها قرار بگیرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر خاطرنشان کرد: تشریح توطئه‌های آمریکا و استکبار جهانی، جنایات داعش در منطقه و اهداف شوم گروه‌های تروریستی برای ملت‌های مسلمان رسالت مهم رسانه‌ها و خبرنگاران جبهه مقاومت در برهه کنونی است.

وی با تاکید بر اینکه خبرنگاران و اصحاب رسانه تمام تلاش خود را برای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی به ملت ایران و سایر ملت‌ها به کار گیرند، گفت: خبرنگاران افسران جنگ نرم فرهنگی هستند که نه تنها در مقابل توطئه‌ها و تهدیدات دشمنان انقلاب اسلامی ایستادگی می‌کنند بلکه با استفاده از تاکتیک‌های رسانه‌ای پیام و دستاوردهای انقلاب اسلامی را به جهان معرفی می‌کنند.

وی با بیان اینکه روز خبرنگار بهترین فرصت برای تجلیل از شهدای خبرنگار است، گفت: معرفی و پاسداشت یاد شهدای مدافع حرم و ثبت خاطرات شهدا و تشریح سیره زندگی ایشان در گفت‌وگو  با پدران، مادران، همسران و فرزندان شهدا یکی از موضوعاتی است که باید مورد توجه جامعه خبری کشور قرار بگیرد.

حجت‌الاسلام حاجی‌زاده با بیان اینکه ارتباط خوب و تعامل سطح بالای روابط عمومی‌ها با رسانه‌ها از عوامل موفقیت سازمان‌هاست، گفت: رسانه به نوعی یک پل ارتباطی بین مردم و مسئولان است و هر میزان ارتباط مدیران با رسانه‌ها بهتر وشفاف‌تر باشد اعتماد عمومی مردم نسبت به سازمان‌ها بیشتر می‌شود.

وی با تجلیل از زحمات جامعه خبری فارس در پوشش رسانه‌ای خدمات سپاه بسیج به مردم، گفت: خبرنگاران همواره همگام با مسئولان سپاه و بسیج در تمام برنامه‌ها حضور فعال داشته‌اند و با روحیه بسیجی در مسیر تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی گام برداشته‌اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر با تقدیر از فعالیت خبرنگاران افتخاری بسیج خاطرنشان کرد: شبکه گسترده خبرنگاران افتخاری بسیج در سراسر استان فارس با مدیریت روابط عمومی سپاه فجر ضمن مستندسازی از فعالیت‌های بسیجیان نقش مهمی در انعکاس برنامه‌های بسیج فارس در سطح استانی و ملی بر عهده دارند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها