فرمانده سپاه قدس استان گیلان:

هدف سپاه «مدیریت بر اقتصاد» نیست/ کار جهادی در جامعه کمرنگ شده است

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: هدف سپاه تصاحب جایگاه‌های اقتصادی و مدیریت بر اقتصاد نیست بلکه سپاه تلاش می‌کند تا اقتصاد در اختیار خود مردم باشد تا نتیجه بهتری در این زمینه حاصل شود.
کد خبر: ۲۵۱۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۰ - 07August 2017
هدف سپاه «مدیریت بر اقتصاد» نیست/ کار جهادی در جامعه کمرنگ شده استبه گزارش دفاع پرس از رشت، سردار «محمد عبدالله‌پور» فرمانده سپاه قدس استان گیلان ظهر امروز در هفتمین همایش استانی مالک‌ اشتر سپاه قدس گیلان اظهار داشت: مردم کارهای خوب را متوجه می‌شوند و اگر برای مردم کار کنیم نتیجه مثبت آن را می‌بینیم.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه بسیج فدایی مردم است و باید برای مردم کار کند، تصریح کرد: امروز کار جهادی عنصری است که در جامعه کمرنگ شده و باید در راستای تقویت و احیاء آن تلاش کرد.

سردار عبدالله‌پور با انتقاد از شیوه فعالیت آموزش و پرورش در راستای تربیت دینی خاطرنشان کرد: توجه به نسل کودک و نوجوان از مسائل مهمی است که باید به آن توجه ویژه شود زیرا تربیت در سنین پایه نتیجه بخش‌تر است.

وی با اشاره به اهمیت آینده‌گری توسط مسئولان بسیج اعلام کرد: انعطاف و ابتکار دو عامل موفقیت بسیج هستند و به‌وسیله این دو عامل باید از انجام فعالیت‌های بی‌نتیجه و پُر هزینه جلوگیری کرد تا شاهد نتایج بهتری در حوزه فعالیت جهادی باشیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اهمیت اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور عنوان داشت: هدف سپاه تصاحب جایگاه‌های اقتصادی و مدیریت اقتصاد نیست بلکه سپاه تلاش می‌کند اقتصاد در اختیار خود مردم باشد تا نتیجه بهتری در این زمینه حاصل شود.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها