برپایی جشن تولد شهید «عباس میرمحکم» در کنار اعضای خانواده

جشن تولد شهید «عباس میرمحکم» عصر امروز (16 مرداد) با حضور اعضای کانون خادم الشهدا در منزل پدر شهید برگزار شد.
کد خبر: ۲۵۱۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۸ - 07August 2017
به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، عوامل فرهنگسرای رضوان به همراه اعضای کانون خادم الشهدای این مجموعه عصر امروز در قالب برنامه «به تماشای سرو» به بهانه سالروز تولد شهید «عباس میرمحکم» در منزل ایشان حاضر و با خانواده این شهید والامقام دیدار کردند.
 
«به تماشای سرو» عنوان برنامه‌ای است که اعضای این کانون در روزهای دوشنبه هر هفته به دیدار خانواده‌های شهدا رفته و در سالروز تولد آن شهید این روز را گرامی داشته و به ثبت و ضبط سیره و سبک زندگی و خاطرات وی می‌پردازند.
 
شهید «عباس میر محکم» متولد مرداد ماه 1336 و سومین شهید از خانواده میر محکم و از رزمندگان دفاع مقدس به دلیل از دست دادن کلیه‌ها توسط گلوله‌های دشمن در اردیبهشت ماه سال 1366 پس از تحمل 6 سال رنج جانبازی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
 
دیگر برادران وی نیز احمد و محمود، در عملیات فاو حضور داشتند. محمود در عملیات چشمش مجروح شد و احمد او را سوار قایق می‌کند، او را به عقب برمی‌گرداند و خودش به خط مقدم برمی‌گردد. در آخرین پاتک‌های «ام القصر»، ترکش به زیر جمجمه‌اش اصابت می‌کند و احمد شهید می‌شود. محمود نیز در سال 65 در عملیات کربلای 5 در شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
 
مزار مطهر این شهیدان بزرگوار در قطعه 53 گلزار شهدای بهشت زهرا (س) است.
 
بنابراین گزارش، در این دیدار مادر، پدر، برادر و خواهر شهیدان به خاطره گویی از دیدار با رهبر معظم انقلاب و رییس جمهور و همچنین شهدا پرداختند.
 
در پایان این مراسم کیک تولد شهید عباس میرمحکم توسط مادر و پدر شهید بریده شد.
 
برپایی جشن تولد شهید «عباس میرمحکم» در کنار اعضای خانواده 
برپایی جشن تولد شهید «عباس میرمحکم» در کنار اعضای خانواده 
 
گفتنی است مشروح این دیدار متعاقبا منتشر خواهد شد.
 
انتهای پیام/ 131 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار