دفاع پرس گزارش می دهد؛

فرمانده جدید انتظامی تهران بزرگ کیست؟

سردار «حسین ساجدی نیا» به عنوان معاونت عملیات ناجا معرفی شد تا برای ادامه ماموریت راهی میدان عطار شود و سردار «حسین رحیمی» پس از ماموریتی سنگین در استان سیستان و بلوچستان چمدان بست تا سکان دار «فاتب» شود.
کد خبر: ۲۵۱۵۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۵:۰۰ - 08August 2017

به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، تغییری مهم در ساختار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ رخ داد. سردار «حسین ساجدی نیا» به عنوان معاونت عملیات ناجا معرفی شد تا برای ادامه ماموریت راهی میدان عطار شود و سردار «حسین رحیمی» پس از ماموریتی سنگین در استان سیستان و بلوچستان چمدان بست تا سکان دار «فاتب» شود.

فرمانده جدید انتظامی تهران بزرگ کیست؟ 

سردار سرتیپ حسین ساجدی نیا

اما سردار رحیمی که قرار است به عنوان پنجمین فرمانده انتظامی تهران تامین کننده امنیت پایتخت نشینان باشد، کیست؟

این فرمانده ارشد ماموریت هایی همچون جانشینی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، رئیس پلیس لرستان و رئیس پلیس 110 کشور را در پرونده کاری خود دارد. اما بیش از این ماموریت ها مردم و اهالی رسانه رحیمی را در قامت سفید پوش رئیس پلیس راهور تهران بزرگ می شناسند.

فرمانده جدید انتظامی تهران بزرگ کیست؟ 
سردار حسین رحیمی فرمانده جدید انتظامی تهران

وی در مدت حضور خود در ساختمان پلیس راهور تهران اقداماتی همچون استفاده از گشت هوایی به منظور بررسی وضعیت ترافیک تهران، ضابطه مند کردن رفتار سازمانی ماموران راهور با متخلفین، تجهیز بزرگراه های پایتخت به دوربین ثبت سرعت، سازمان دهی سرویس مدارس به منظور کاهش تخلفات و جرایم در این بخش، افزایش میزان پاسخگویی به مردم، ایجاد مرکز امور ایثارگران در پلیس راهور تهران، ایجاد تعریف جدید در مورد اختصاص خطوط ویژه به خودروهای سنگین، پیامکی شدن اعلام تخلفات به رانندگان، جریمه الکترونیکی خودروهای متوقف در گذرگاه های عابر پیاده و چندین و چند طرح مهم دیگر که زمینه ساز اجتماعی تر شدن پلیس شد را به مرحله اجرا درآورد تا مردم پلیس را در کنار کنار خود و نه در مقابلشان ببینند.

فرمانده جدید انتظامی تهران بزرگ کیست؟ 

وی در سال 93 با حکم فرمانده ناجا به استان سیستان و بلوچستان مامور می شود تا در یکی از مهمترین حوزه های انتظامی کشور برخورد با تروریست ها و کاروان های مواد مخدر را در دستور کار قرار دهد.

نگاهی به کارنامه عملکردی این فرمانده در استان مرزی سیستان و بلوچستان حکایت از آن دارد که وی در طی سه سال گذشته زمینه ساز افزایش میزان هماهنگی بین واحدهای امنیتی در استان شد و تیم های تروریستی و گروهک های خراب کار در نقطه صفر مرزی زمین گیر شدند.

حال رحیمی با این کارنامه پس از سرداران طلایی، رجب زاده، رادان و ساجدی نیا به خیابان مرودشت خواهد رفت تا با استفاده از نتایج به دست آمده از ماموریت های فرماندهان گذشته و تجربیات خود، موضوع ایجاد امنیت و حس امنیت در پایتخت و پایتخت نشینان را تقویت کند.

به هر صورت مسائلی همچون بهبود ترافیک، برخورد با موضوع مواد مخدر، کاهش آمار سرقت، تامین امنیت مراکز حساس، افزایش امنیت اخلاقی، ایجاد امنیت در فضای مجازی، برخورد با اشرار و ... از جمله بسترهای کاری است که پیش روی فرمانده جدید پلیس پایتخت قرار دارد که شهروندان به عنوان مطالبه گران اصلی آن شناخته می شوند.

گزارش: مصطفی خدابخشی

انتهای پیام/

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱
رحیمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
0
0
بیوگرافی یعنی متولد چه سالی چه شهری نه فقط عملکردها
نظر شما
پربیننده ها