سردار عبداللهی:

توانایی احداث سالانه 30 کیلومتر تونل داریم/ قرارگاه خاتم تنها عرصه را بر خارجی‌ها تنگ کرده است

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) گفت: گاهی این نکته مطرح می‌شود که قرارگاه عرصه را بر پیمانکاران داخلی تنگ کرده، اما ما تنها عرصه را بر خارجی‌ها تنگ کرده‌ایم.
کد خبر: ۲۵۱۵۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۰ - 07August 2017
توانایی احداث سالانه 30 کیلومتر تونل داریم/ قرارگاه خاتم تنها عرصه را بر خارجی‌ها تنگ کرده است
به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «عبادالله عبداللهی» فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آئین افتتاح خط 8 مترو تهران حدفاصل ایستگاه مترو شهر آفتاب تا ایستگاه مترو فرودگاه امام‌خمینی (ره)، به برخی اقدامات این قرارگاه در پروژه‌های عمرانی کشور پرداخت و گفت: علیرغم همه تنگناهای مالی و تحریم‌های ظالمانه‌ای که برای کشور ایجاد شده و موانعی که سر راه وجود دارد، قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء امروز به عنوان موتور محرک کشور در بیش از 10 حوزه کاری فعالیت می‌کند و با بیش از 200 هزار نفر به صورت مستقیم و یک میلیون نفر به صورت غیرمستقیم پروژه‌ها را انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: امروز وضعیت کشور و بیکاری عرصه را بر مردم تنگ کرده، 37 سال است تحریم هستیم، اما برخی مسائلی که در کشور وجود دارد ناامیدکننده است و موجب می‌شود انگیزه‌ها گرفته شود، البته با موضع انقلابی به صورت کامل در قرارگاه در خدمت مردم هستیم.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) با بیان اینکه این قرارگاه مجموعه عظیمی است که از دوران دفاع مقدس به یادگار مانده است، گفت: گاهی این نکته مطرح می‌شود که قرارگاه عرصه را بر پیمانکاران داخلی تنگ کرده، اما ما تنها عرصه را بر خارجی‌ها تنگ کرده‌ایم.

سردار عبداللهی با بیان اینکه با وجود تنگناهای مالی موجود اگر مدیریت صحیح شود، می‌شود از مشکلات گذشت، از انتشار اوراق مشارکت که با تنزیل به هنگام واگذاری مواجه می‌باشد، اظهار گله کرد و از رئیس مجلس شورای اسلامی درخواست کرد که به وجود برخی مشکلات در انتشار و واگذاری اوراق مشارکت توجه شود.

وی با بیان اینکه حدود 67 کیلومتر مترو در 6 ماه گذشته توسط این قرارگاه به بهره‌برداری رسیده، این کار را کاری بزرگ دانست و گفت: از مجلس و رئیس مجلس شورای اسلامی تقاضا داریم که گسترش خطوط ریلی و مترویی را در کشور در اولویت خود قرار دهند، چرا که از نظر ایمنی و زیست‌محیطی بسیار موثر می‌باشد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌ الانبیاء همچنین با تاکید بر اینکه این قرارگاه آمادگی دارد سالانه 30 کیلومتر مترو احداث کند، اظهار داشت: در سال 95، 65 کیلومتر تونل حفاری کرده‌ایم.

سردار عبداللهی از رسانه‌ها خواستار شد که در انتشار اخبار خود انصاف را رعایت کنند.

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار