رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان:

دوره تخصصی خبرنگاری حرفه‌ای شرق گیلان در لاهیجان برگزار می‌شود

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان گفت: دوره آموزشی تخصصی خبرنگاری حرفه‌ای در لاهیجان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۵۱۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶ - 08August 2017
دوره تخصصی خبرنگاری حرفه‌ای شرق گیلان در لاهیجان برگزار می‌شودبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، محسن جعفری رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: 17 مرداد سالروز پاسداشت ایثار، شهامت و شهادت‌طلبی خبرنگاران مومن و انقلابی است.

وی با بیان اینکه گیلان از استان‌های پیشتاز در حوزه رسانه و فضای مجازی است، افزود: فعالیت بیش از 300 رسانه مجازی و مکتوب و قدمت 110 ساله انتشار روزنامه در این استان و فعالیت 9 روزنامه در گیلان نشان از جایگاه والای فرهنگی و رسانه‌ای مردم  ولایت‌مدار استان  گیلان است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان گفت: دانشکده مجازی خبر برای نخستین بار در کشور و به‌مناسبت روز خبرنگار در این سازمان راه‌اندازی و افتتاح شده و دوره‌های آموزشی تخصصی اصحاب رسانه در آن انجام می‌شود.

جعفری با تصریح بر برگزاری دوره‌های آموزشی سواد فضای مجازی برای بیش از 3 هزار و 200 شهروند گیلانی، خاطرنشان کرد: آماده برگزاری این دوره‌ها در سطح مدارس، حوزه‌های علمیه، تریبون‌های نماز جمعه، دانشگاه‌ها و مراکز و اماکن عمومی هستیم.

وی با بیان اینکه جامعه رسانه‌ای استان گیلان در دفاع از ارزش‌ها و پاسداری از انقلاب اسلامی پیشگام هستند، اظهار داشت: اصحاب رسانه گیلان ثابت کرده‌اند که تلاش بی‌منتی در ترویج ارزش‌های الهی و اسلامی دارند.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با ابراز اینکه این سازمان سه برنامه مهم را در ماه‌های آینده برگزار می‌کند، افزود: برگزاری نخستین یادواره شهدای رسانه گیلان، برگزاری جشنواره ملی مطبوعات و برگزاری دوره آموزشی تخصصی خبرنگاری حرفه‌ای شرق گیلان در دستور کار است.

جعفری با بیان اینکه شهید سید اسماعیل سیرت‌نیا امسال به عنوان شهید شاخص بسیج رسانه گیلان انتخاب و معرفی شده است، گفت: شهیدان محمدرضا نشرودکل، سیدمحمد اسحاقی، مجید ثابت‌قدم، ابوالقاسم اخوان، حامد کوچک‌زاده و سیداسماعیل سیرت نیا، میرزا کوچک جنگلی، حجت‌الاسلام ابراهیم انصاری هشت شهید رسانه استان گیلان هستند.

وی با تاکید بر اینکه 11 دوره آموزشی توسط سازمان بسیج رسانه گیلان برگزار شده است، خاطرنشان کرد: آمارها و عملکرد مصور نشان می‌دهد به اندازه سه برابر یک‌دهه گذشته در گیلان دوره آموزشی اصحاب رسانه برگزار کردیم و دوره آموزشی تخصصی خبرنگاری حرفه‌ای شرق این استان در لاهیجان برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به برگزاری دو دوره طرح ولایت خبرنگاران در این استان اظهار داشت: در مجموع 176 خبرنگار در این دو دوره آموزشی، بصیرتی و اعتقادی شرکت کرده‌اند.
 
منبع: تسنیم
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار