آیین تجلیل از خبرنگاران برتر استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد

آیین گرامیداشت روز خبرنگار و تجلیل از خبرنگاران استان چهارمحال و بختیاری، شب گذشته (دوشنبه) با حضور استاندار و مسئولان در شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۲۵۱۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷ - 08August 2017
خبرنگاران برتر چهارمحال و بختیاری تجلیل شدند
به گزارش دفاع پرس از شهرکرد، آیین جشن خانوادگی روز خبرنگار، با حضور استاندار و جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

در این مراسم که با اجرای موسیقی محلی، استندآپ کمدی و مسابقه همراه بود، از خبرنگاران فعال استان تجلیل و قدردانی شد.

همچنین در این مراسم، «جواد کارگران» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در سخنانی با تبریک روز خبرنگار، اظهار داشت: روز خبرنگار یادآور مجاهدت‌ها و تلاش‌های بی‌دریغ فعالان عرصه خبر و اطلاع‌رسانی است.

وی افزود: خبرنگاران چشم بینا و گوش شنوای جامعه و نیز از جایگاه رفیع و ارزشمندی در جامعه برخوردار هستند.

«میثم محمودیان» رئیس خانه مطبوعات استان چهارمحال و بختیاری نیز در این مراسم، با تأکید بر ارتقای جایگاه خبرنگاران اظهار داشت: خبرنگاران شأن و مقامی که باید شایسته آن باشند را به دست نیاورده‌اند و علی‌رغم سختی کار، درآمد اندکی نیز دارند.

وی تاکید کرد: خبرنگار عزت، کرامت و حقوق شهروندی می‌خواهد و بی‌شک تأمین این خواسته‌ها نقش بسیار مهمی در پیگیری مجدانه مطالبات جامعه و رفع مشکلات دارد.

محمودیان با بیان اینکه مطبوعات استان بزودی صاحب خانه می‌شوند، افزود: تلاش برای تأمین ساختمان خانه مطبوعات استان در حال انجام است و بزودی این مهم محقق می‌شود.

رئیس خانه مطبوعات استان چهارمحال و بختیاری، تعامل و همکاری را لازمه بهبود وضعیت جامعه خبری و رفع مشکلات این حوزه دانست و خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود با همکاری و تعامل پیشکسوتان عرصه مطبوعات و خبررسانی، ضمن رفع مشکلات موجود جامعه خبری استان، بتوان گام‌های اساسی در راستای بهبود وضع معیشتی و ارتقای جایگاه فعالان این عرصه برداشت.

در ادامه این مراسم، «مجید تقیان» دبیر خانه مطبوعات استان چهارمحال و بختیاری نیز با اشاره به تدوین برنامه‌های جدید در خصوص ساماندهی خبرنگاران، اظهار داشت: این برنامه‌ها بزودی در نشستی با خبرنگاران مطرح می‌شوند.

وی همچنین در خصوص پیگیری بیمه خبرنگاران افزود: نمایندگی‌های روزنامه‌های سراسری با ثبت در سامانه جامع رسانه‌های کشور می‌توانند مجوز معرفی پنج نفر از خبرنگاران فعال خود را به سازمان تأمین اجتماعی ارائه و از بسته حمایتی این سازمان بهره‌مند شوند.

خاطرنشان می‌شود، در این آیین از 120 خبرنگار استان چهارمحال و بختیاری تجلیل شد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار