روزی که کاروان «13 دُردانه دست بسته» وارد استان گلستان شد

20 مردادماه مصادف است با سالگرد تشییع و تدفین شهدای گمنام و غواصی که در عملیات «کربلای 4» با دستان بسته به شهادت رسیدند. کاروانی که با عنوان «13 دُردانه ی دست بسته» وارد استان گلستان شدند.
کد خبر: ۲۵۱۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷ - 12August 2017

به گزارش دفاع پرس از استان گلستان، هشت سال دفاع مقدس نشان داد که همیشه حجت‌های خدا در زمین در بین آدمیان پنهان هستند، ما نیز به سبک‌بالی و سبک‌باری شهدای گمنام غبطه می‌خوریم، همانانی که آشناترین گمنامان هستند.

آری به یاد صحبت‌های شهید آوینی می‌افتیم که می‌گفت:

«کسی که در درون خود با خدای خویش انس بگیرد، گوشه گمنامی‌اش را به هیچ قیمتی نمی‌فروشد!!»

 کاروان 13 دُردانه دست بسته در استان گلستان + تصاویر

همانانی که «عند ربهم یرزقونند» و تو را تا اوج آسمان‌ها می‌برند و به تو نشان می دهند که می‌شود در اوج خدایی بودن، «گمنام» بود! و همچون مادر آسمانی‌شان «حضرت فاطمه (ص)» ریحانه رسول خدا (ص) یقینا آدمی هرچه ارزشمندتر باشد گمنام‌تر است.

15 مردادماه سال 1394، استان گلستان میزبان پیکر مطهر 13 تن از لاله‌های گمنام دفاع مقدس بود. شهدای گمنام و غواصی که در عملیات «کربلای 4» با دستان بسته به شهادت رسیدند و با عنوان کاروان «13 دُردانه‌ی دست بسته» وارد این استان شدند.

کاروان 13 دُردانه دست بسته در استان گلستان + تصاویر 

این شهدای عزیز، پس از پنج روز استقبال و تشییع باشکوه مردم شهید پرور استان و برگزاری مراسمات معنوی مختلف، بیستم مردادماه همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)، در شهرهای «نوکنده»، «گمیشان»، «انبارالوم»، «اینچه برون»، «قرق» و «نوده خاندوز» به خاک سپرده شدند.

کاروان 13 دُردانه دست بسته در استان گلستان + تصاویر 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها