بازدید مسئولان بسیج سازندگی بوشهر از پروژه‌های محرومیت‌زدایی + تصاویر

مسئولان بسیج سازندگی استان بوشهر به همراه جمعی از جهادگران دانشجو، از پروژه‌های محرومیت‌زدایی شهرستان‌های «دشتستان» و «تنگستان» واقع در این استان بازدید کردند.
کد خبر: ۲۵۱۶۷۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶ - 08August 2017
به گزارش دفاع پرس از بوشهر، «یونس عبدالهی‌پور» مسئول حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی استان بوشهر، در حاشیه سرکشی از خانه محرومین در قالب اردوهای جهادی، به اهداف گروه‌های جهادی اشاره کرد و اظهار داشت: دانشجویان بسیجی، هم پای تمام اقشار در خدمت‌رسانی به مردم تلاش کرده‌اند و تمامی اردوهای جهادی به صورت داوطلبانه و با مشارکت خودجوش و بسیار مطلوب دانشجویان همراه بوده است.

وی افزود : جهادگران، علی‌رغم گرمای طاقت فرسای استان بوشهر که در برخی مواقع به بیش از 50 درجه سانتی‌گراد می‌رسد‏‏‏، در سخت‌ترین شرایط حتی کوچکترین اعتراض و شکایتی ندارند و با تحمل شرایط نامساعد آب وهوایی، به بهترین نحو ممکن در زمینه‌های درمانی، بهداشتی، آموزشی و فرهنگی به مردم مناطق محروم استان خدمات جهادی ارائه می‌کنند.

عبداللهی‌پور خاطرنشان کرد: بازدید از پروژه‌های محرومیت‌زدایی و روند ساخت خانه‌ برای نیازمندان روستای «شورکی» تنگستان و روستاهای «تنگ خون» و امامزاده بخش «بوشکان» شهرستان دشتستان، از دیگر اقدامات بسیج سازندگی بوده است.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار