سردار نصیری عنوان کرد؛

اجرای برنامه‌های امنیتی در استان تهران/ اعزام گروه‌های جهادی به مناطق حاشیه پایتخت

فرمانده سپاه استان تهران با بیان اینکه در سال جاری برنامه‌های امنیتی بسیاری در استان تهران اجرا شده است، گفت: سپاه و بسیج امسال در استان تهران به رفع و یا کاهش محرومیت و آسیب‌های اجتماعی می‌پردازند.
کد خبر: ۲۵۱۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱ - 08August 2017
اجرای برنامه‌های امنیتی در استان تهران/ اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم تهرانبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار «علی نصیری» فرمانده سپاه استان تهران صبح امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران اظهار داشت: امسال در سطح استان تهران برنامه‌های امنیتی بسیاری را داشتیم که به عنوان مثال می‌توان به انتخابات ریاست جمهوری و سالگرد ارتحال امام اشاره کرد؛ البته حوادث تروریستی 17 خرداد ما را در شرایط خاصی برای برقراری امنیت پایدارتر قرار داد.
 
وی افزود: الان اگر تحریم‌های جدیدی علیه ایران به خصوص بعد از امضای برجام صورت می‌گیرد و این تحریم‌ها را به بهانه‌های موشکی، حقوق بشر و غیره اعمال می‌کنند تنها به یک دلیل است و آن به خاطر وجود تفکر انقلابی برگرفته از اندیشه‌های امام راحل است که منافع آن‌ها را در منطقه به خطر انداخته است؛ لذا بحث دشمنی آن‌ها با انقلاب اسلامی ایران با موضوع موشکی به اتمام نمی‌رسد.
 
سردار نصیری عنوان کرد: امسال سیاست بسیج فعالیت در حوزه‌های اقتصاد مقاومتی، محرومیت زدایی و رفع آسیب‌های اجتماعی است؛ در این راستا در سال جاری سه دهستان را هدف گذاری کرده‌ایم تا برای رفع محرومیت در آنجا تلاش کنیم.
 
فرمانده سپاه استان تهران بیان کرد: در بخش رفع آسیب‌های اجتماعی نیز 18 منطقه را شناسایی کرده‌ایم تا هم برای رفع محرومیت و هم برای رفع یا کاهش آسیب‌های اجتماعی همچون اعتیاد اقداماتی را انجام دهیم؛ به همین جهت تاکنون 160 نشست کارگاهی برای خانواده‌های ساکن در این مناطق برگزار کرده‌ایم.
 
وی افزود: گروه‌های جهادی نیز امسال به صورت هدفمند اعزام می‌شوند و در این رابطه بیش از 90 درصد اعزام‌ها به غیر از گروه‌های دانشجویی، مابقی اعزام‌ها به مناطق محروم سطح استان تهران صورت می‌گیرد؛ البته برای اینکه خدمت رسانی به این مناطق بهتر انجام شود، بانک اطلاعاتی و شناسنامه محرومیت‌های استان تهران در بسیج سازندگی سپاه استان تهران تشکیل شده است.
 
سردار نصیری تصریح کرد: در خصوص اعزام گروه‌های پزشکی نیز همین سیاست را دنبال می‌کنیم و حتی آن‌هایی که نیازمند سیر درمانی هستند، خدمات پزشکی را رایگان برای آن‌ها انجام می‌دهیم و با افتتاح مرکز درمانی سپاه استان تهران که هم اکنون در میدان معلم شهر ری در حال احداث است، این خدمات با شتاب بیشتری ارائه می‌شود.
 
فرمانده سپاه استان تهران در پایان عنوان کرد: پس امروز اگر به درستی اطلاع رسانی در کشور صورت گیرد، می‌تواند منشا بسیاری از اقدامات شود که در این رابطه خبرنگاران نقش موثری به ویژه در ایجاد امنیت ایفا می‌کنند.
 
انتهای پیام/ 231
نظر شما
پربیننده ها