جلسه شورای راهبردی «زنان دفاع مقدس» استان لرستان برگزار شد

جلسه شورای راهبردی «زنان دفاع مقدس» استان لرستان در سالن اجتماعات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این استان برگزار شد.
کد خبر: ۲۵۱۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۲ - 08August 2017

جلسه شورای راهبردی زنان در دفاع مقدس استان لرستان برگزار شدبه گزارش دفاع پرس از خرم آباد، جلسه شورای راهبردی  «زنان دفاع مقدس» استان لرستان، صبح امروز (سه‌شنبه) با حضور نمایندگان بانوان در دستگاه‌های اجرایی و یگان‌های نظامی، در سالن اجتماعات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان برگزار شد.

در این جلسه، سرهنگ «یدالله دلارام» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان، با تأکید به اهمیت ارج نهادن به مقام مادران و همسران شهدا، اظهار داشت: در لرستان ما، مادران سه شهید و همسران فداکار شهدایی داریم که متأسفانه تاکنون نتوانسته‌ایم آن‌چنان که شایسته آنان است، به آن بپردازیم که این خود مشارکت کلیه نهادها را می‌طلبد.

وی افزود: در این شورا باید یک برنامه‌ریزی مناسب صورت بگیرد تا با کمک کلیه نهادها و دستگاه‌ها بتوانیم شاهد تولیدات هنری فیلم مستند و کتاب از زنان ایثارگر استان باشیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان خاطرنشان کرد: از جمله کارهایی که در ادامه در دستور کار شورای راهبردی بررسی نقش زنان در دفاع مقدس قرار دارد، تكميل بانک اطلاعاتی زنان استان حاضر در دفاع مقدس، شناسايی تشكل‌های مردمی، تشكيل سلسله نشست‌های ايثار و شهادت در بين دانش آموزان و دانشجويان، مصاحبه تلويزيونی با زنان فعال در انقلاب و دفاع مقدس، برگزاری يادواره زنان شهيده استان لرستان و جشنواره‌های فرهنگی و هنری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار