قدردانی سردار بتولی از مدیران و کارکنان معاونت عملیات/ تشکر سردار ساجدی نیا از حسن اعتماد فرمانده ناجا

آیین تکریم و معارفه معاونان عملیات ناجا برگزار شد و سردار بتولی در این مراسم از مدیران و کارکنان معاونت عملیات قدردانی کرد.
کد خبر: ۲۵۱۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۵ - 08August 2017
قدردانی سردار بتولی از مدیران و کارکنان معاونت عملیات/ تشکر سردار ساجدی نیا از حسن اعتماد فرمانده ناجا / انتظارات اجتماعی از پلیس در حال افزایش است
به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «سید ابوالحسن بتولی» در آیین تکریم و معارفه معاون عملیات ناجا با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: امید است بتوانیم با پیروی از احکام عالیه اسلام، زیر پرچم ولایت و با پیروی از راه امام شهدا و شهیدان عاقبت به خیر باشیم.

وی افزود: از سردار فرماندهی محترم نیروی انتظامی برای این «حسن انتخاب» یعنی معرفی سردار «حسین ساجدی نیا» به عنوان معاونت عملیات تشکر می‌کنم چرا که سردار «ساجدی نیا» یکی از فرماندهان کارآزموده، متعهد و انقلابی است.

این مقام انتظامی بیان کرد: امید است با عنایت خداوند و رهنمودهای فرمانده محترم ناجا و همراهی همه کارکنان این معاونت شاهد موفقیت‌های بیش از پیش سردار «ساجدی نیا» باشیم، تلاش‌های ایشان در مسئولیت رئیس پلیس پایتخت بر کسی پوشیده نیست و همواره شاهد موفقیت‌های سردار ساجدی نیا بوده‌ایم.

وی در ادامه با اشاره به برخی ناامنی‌ها عنوان کرد: به لطف الهی، تدابیر مقام معظم رهبری، هوشیاری و آمادگی نیروهای مسلح و انسجام مردمی شاهد امنیت مطلوبی در کشور هستیم که ان شاءالله این امنیت روزافزون خواهد بود.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: هر موفقیتی در نیروی انتظامی پس از عنایت خداوند و رهنمودهای مقام معظم رهبری و مدیریت شایسته فرمانده ناجا متعلق به همه فرماندهان و کارکنان است چرا که هر فردی به نوبه خود در این موفقیت ها سهیم است.

سردار بتولی ادامه داد: لازم می‌دانم از حمایت‌های همه جانبه فرمانده ناجا سردار «حسین اشتری»، جانشین محترم ناجا سردار «اسکندر مومنی» و هیئت رئیسه محترم نیروی انتظامی قدردانی کنم، همچنین معاونان و روسای پلیس‌های تخصصی همواره همکاری مطلوبی با معاونت عملیات داشته اند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: در همین جا از تلاش و همکاری‌های جانشین محترم معاونت عملیات تقدیر می‌کنم و باید بگویم قدردان همه کارکنان این معاونت هستم.

وی با بیان اینکه انتظارات اجتماعی از پلیس در حال افزایش است و این بیانگر مسئولیت خطیر نیروی انتظامی است عنوان کرد: همه تلاش و توان خود را در ایفای درست مسئولیت به کار بستیم و امید است اگر قصوری وجود داشته خداوند و مردم بر ما ببخشایند.

سردار بتولی در پایان با تبریک به سردار ساجدی نیا گفت: مطمئنا تجارب، اهتمام، پشتکار، دانش و ... سردار ساجدی نیا موجب موفقیت روزافزون معاونت عملیات خواهد بود.

تقدیر از حسن اعتماد فرمانده ناجا

 سردار «حسین ساجدی نیا» نیز در این آیین با تقدیر از حسن اعتماد و اطمینان فرمانده ناجا اظهار کرد: تمام توان خود را برای اجرای فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری فرماندهی کل قوا، دستورات فرمانده محترم نیروی انتظامی سردار «حسین اشتری» در راستای ایجاد و تقویت امنیت پایدار به کار خواهم گرفت.

وی افزود: تعامل با همه پلیس‌های تخصصی و دیگر نیروهای ستاد کل مسلح جزء اولویت‌های کاری بنده خواهد بود.

معاون عملیات ناجا ادامه داد: جا دارد از زحمات و تلاش‌های سردار «بتولی» تشکر و قدردانی کنم، الحق و الانصاف ایشان از فرماندهان لایق، متعهد، انقلابی، با دانش و ... هستند و همواره بنده برای وی و سایر پیشکسوتان عرصه نظم و امنیت احترام ویژه‌ای قائل هستم، ان شاءالله از رهنمودها و تجربیات وی بهره خواهیم برد.

سردار ساجدی نیا گفت: ان شاء الله توفیق خدمتگزاری روز افزون داشته باشیم و بتوانیم سربازی لایق برای مقام معظم رهبری و نظام اسلامی باشیم.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار