مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان زنجان:

خبرنگاران شهید، الگو و اسوه خبرنگاران امروزی هستند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با گرامیداشت روز خبرنگار گفت: خبرنگارانی که در دفاع مقدس شهید شدند الگو و اسوه خبرنگاران امروزی هستند.
کد خبر: ۲۵۱۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷ - 08August 2017

خبرنگاران دفاع مقدس، الگو و اسوه خبرنگاران امروزی هستندسرهنگ «علی مهدیخانی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در زنجان با اشاره به فرا رسیدن روز خبرنگار، اظهار داشت: خبرنگارانی که در دفاع مقدس شهید شدند الگو و اسوه خبرنگاران امروزی هستند.

وی با ادای احترام به مقام والای شهدا عنوان کرد: خبرنگاری یکی از پرمسئولیت‌ترین و سخت‌ترین مشاغل جامعه است و ساعت کاری مشخصی ندارند و به شکل شبانه‌روزی به جامعه خدمت می‌کنند.

مهدیخانی با تاکید بر نقش حساس خبرنگاران در جامعه تصریح کرد: خبرنگاران هستند که کارهای ارزنده انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را مخابره می‌کنند و امروزه همه اقشار مردم با نهاد انقلابی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آشنا هستند.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان با بیان اینکه امروز دشمن با جنگ نرم وارد میدان شده است، گفت: وظیفه خبرنگاران و اصحاب رسانه در مقابل جنگ نرم دشمن سنگین است و باید در مقابل نقشه‌های دشمن ایستادگی کنند.

وی با تاکید بر اینکه خبرنگاران باید در راستای اصلاح و پیشرفت کشور قلم بزنند، گفت: به قدری قلم حائز اهمیت است که خداوند متعال در قرآن کریم به قلم سوگند خورده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار