مدیرکل بنیاد شهید استان زنجان:

وقایع دفاع مقدس به همت خبرنگاران رزمنده ثبت شده است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: بسیاری از وقایع هشت سال دفاع مقدس به همت رزمندگانی که آن روزها به عنوان خبرنگار و فعال عرصه رسانه تلاش می‌کردند ثبت شده است.
کد خبر: ۲۵۱۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳ - 08August 2017

وقایع دفاع مقدس به همت خبرنگاران رزمنده ثبت شده استمدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در زنجان با اشاره به اینکه خبرنگاران قشر فعال جامعه محسوب می‌شوند، اظهار داشت: اطلاع‌رسانی صحیح در حال حاضر امری مهم و تاثیرگذار است از این‌رو خبرنگاران دارای رسالتی عظیم در جامعه هستند و باید بکوشند این وظیفه را به خوبی به انجام برسانند.

علی کاظمی افزود: بسیاری از وقایع هشت سال دفاع مقدس نیز به همت رزمندگانی که آن روزها به عنوان خبرنگار و فعال عرصه رسانه تلاش می‌کردند ثبت شده است.

وی با بیان اینکه خبرنگاران ضمن امانتداری در راستای نگارش اخبار و گزارش‌ها و انعکاس آن به جامعه در رشد و توسعه کشور نقش مهمی ایفا می‌کنند، ادامه داد: خبرنگاران بازوانی توانمند هستند که در انتقال اخبار و رویدادها به نحوی که عاری از هرگونه نادرستی باشد نقش‌آفرینی می‌کنند.

مدیرکل بنیاد شهید استان با بزرگداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان عرصه رسانه در دوران جنگ تحمیلی، گفت: شهیدان «جواد مددیان»، «محمود سهرابی»، «حمید گیلک» و همچنین جانبازان و آزادگانی چون «غلامرضا جعفری»، «مسعود بابازاده» و «اسماعیلی» از افرادی مهم و موثر در امر انتقال مفاهیم ارزشمند در دوران جنگ محسوب شده و از آنان به عنوان خبرنگار یاد می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار