با حضور فرمانده نهاجا؛

خلبانان جنگنده F5 نیروی هوایی ارتش فارغ التحصیل شدند

مراسم فارغ التحصیلی جمعی از خلبانان هواپیمای F5 نیروی هوایی ارتش در پایگاه شکاری وحدتی برگزار شد.
کد خبر: ۲۵۱۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۰ - 08August 2017
خلبانان جنگنده F5 نیروی هوایی ارتش فارغ التحصیل شدند
به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، مراسم فارغ التحصیلی جمعی از خلبانان هواپیمای F5 با حضور حجت‌الاسلام «عباس محمد حسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر خلبان «حسن شاه‌صفی» فرمانده نیروی هوایی ارتش، حجت الاسلام «قاضی» رئیس اداره عقیدتی سیاسی و جمعی از فرماندهان و مسئولین این نیرو در سالن اجتماعات پایگاه شکاری وحدتی دزفول برگزار شد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش طی سخنانی پیوستن به جمع تیز پروازان نیروی هوایی ارتش را به خلبانان جوان تبریک گفت.

وی افزود: آسمان ایران اسلامی امانتی در دست پر توان شما خلبانان عزیز است و قطعا شما با الگوگیری از پیشکسوتان و شهدای گرانقدر این نیرو، از هیچ تلاشی در راستای حفظ امنیت و پاسداری از آن دریغ نخواهید کرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نهاجا اظهار داشت: خلبانی یک شغل نیست، خلبانی عشق است. خلبان باید عاشق وطنش باشد تا بتواند به بهترین نحو در حفظ حریم مقدس آسمان ایران اسلامی خدمت کند.

«محمد حسنی» در پایان با اشاره به آیه شریفه إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الَّذینَ یُقاتِلونَ فی سَبیلِهِ صَفًّا کَأَنَّهُم بُنیانٌ مَرصوصٌ خاطرنشان کرد: حب خداوند برای بندگانش در گرو رضایت ذات اقدس الهی است که مدنظر قرار دادن این آیه می‌تواند یکی از راه‌های رسیدن به این مهم باشد.

در ابتدای مراسم امیر خلبان «سیدحمیدرضا آشنا» فرمانده پایگاه وحدتی گزارشی در خصوص دوره‌های آموزشی خلبانان ارئه کرد و گفت: این دوره به پاس خدمات ارزشمند استاد خلبان بازنشسته محمدرحیمی پیشکسوت دوران دفاع مقدس به نام دوره استاد رحیمی نام‌گذاری شده است.

در پایان این مراسم، سردوشی و نشان خلبانی به خلبانان اهداء شد.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار