مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمان:

رسالت خبرنگاری برگرفته از فرهنگ غنی ایثار و شهادت است

مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمان گفت: رسالت خبرنگاری برگرفته از فرهنگ غنی ایثار و شهادت است و این فرهنگ به واسطه تلاش و مجاهدت مردمی که با روزگار سخت حماسه‌ها آفریدند به وجود آمده است.
کد خبر: ۲۵۱۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۶ - 09August 2017
رسالت خبرنگاری برگرفته از فرهنگ غنی ایثار و شهادت استبه گزارش دفاع پرس از کرمان، به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار «سید ابراهیم یزدی» مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمان از خبرگزاری دفاع مقدس این استان بازدید کرد و در جریان فعالیت‌های این مجموعه قرار گرفت.

وی در این بازدید اظهار داشت: رسالت خبرنگاری برگرفته از فرهنگ غنی ایثار و شهادت است و این فرهنگ به واسطه تلاش و مجاهدت مردمی که با روزگار سخت حماسه‌ها آفریدند به وجود آمده است.

یزدی اضافه کرد: مطمئناً خبرگزاری دفاع مقدس اهداف خود را برنامه‌ریزی کرده و دنبال می‌کند و یکی از رسالت‌های مهم این خبرگزاری شناسایی دستاوردهای دفاع مقدس و پردازش آن در سطح جامعه به طور گسترده است.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمان تصریح کرد: در بحث دفاع مقدس فقط پرداختن به موضوع میدان تیر و ترکش و جنگ واقعاً جفا است و ابعاد دفاع مقدس بسیار وسیع و با عظمت است که یکی از دستاوردهای دفاع مقدس مدیریت میدانی و جهادی است که مدیران ما باید آن را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی اظهار داشت: یکی دیگر از دستاوردهای دفاع مقدس اصلاح الگوی مصرف است که باید به آن اشاره و در سطح جامعه تبلیغ و در زندگی روزمره مردم به کار بسته شود.

یزدی در ادامه بیان داشت: خبرگزاری دفاع مقدس با هیچ خبرگزاری قابل مقایسه نیست، زیرا  کلمه مقدس به دنبال دارد و یک فرهنگ عظیم و بی‌انتها است که مختص به آن زمان نیست و مربوط به همه زمان‌ها است.

وی افزود: ما برای شناخت دشمن نیاز به خاکریزهای فرهنگی و فرهنگ‌سازی داریم و باید این خاکریزها را افزایش دهیم و خبرگزاری دفاع مقدس در این عرصه باید جدای از فضای سیاسی و حزبی کار خود را انجام دهد و رسالت خود را به نحو احسن ادا کند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمان در پایان با اشاره به اینکه خبرگزاری دفاع مقدس می‌بایست خیلی پیش از این فعالیت خود را شروع می‌کرد گفت: فعالیت خبرگزاری دفاع مقدس باید از دوران دفاع مقدس آغاز می‌شد تا همگان از این ادبیات غنی که صدای عدالت‌خواهی از آن به گوش می‌رسد بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار