به مناسبت روز خبرنگار صورت گرفت؛

تجدید میثاق اهالی رسانه استان فارس با شهدای رسانه

خبرنگاران و عكاسان خبری استان فارس به همراه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان قبور مطهر شهدا را عطرافشانی و غبارروبی کردند.
کد خبر: ۲۵۱۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲ - 09August 2017

فارس پیشقدم راه‌اندازی بسیج رسانه در کشور بود/تجدید میثاق اهالی رسانه و خبرنگاران با شهدای رسانه فارسبه گزارش دفاع پرس از شیراز، به مناسبت هفدهم مردادماه «روز خبرنگار» جمعی از خبرنگاران و عکاسان خبری استان فارس به همراه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان با حضور در گلزار شهدای دارالرحمه شیراز، ضمن غبارروبی مزار شهدا، با آرمان‌های شهدای خبرنگار تجدید میثاق کردند.

«حمیدرضا گرامی» مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس در این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار،‌ یاد شهید صارمی را که توسط تروریست‌ها در افغانستان به شهادت رسید، گرامی داشت.

وی با یادآوری اینکه وهابیت، القاعده، طالبان و... همگی یک هدف را دنبال می‌کنند، گفت: تمام این گروه‌های تکفیری دست‌پرورده استکبار و استعمار بوده و در جهت مقابله با دین اسلام شکل گرفته‌اند.

گرامی در ادامه با بیان اینکه استان فارس، یکی از استان‌هایی است که هم در شکل‌گیری و هم پیروزی انقلاب اسلامی و هم حضور در عرصه‌های مختلف به خصوص دفاع مقدس، پیش‌رو بوده است، افزود: بیشترین رزمندگان و یگان‌ها در سطح کشور در دوران دفاع مقدس مربوط به استان فارس است به طوری که هم‌اکنون آمار 300 هزار نفر جمعیت ایثارگران فارس است که از این تعداد 15 هزار نفر شهید و مابقی جانبازان، آزادگان و رزمندگان هستند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس افزود: این امر می‌طلبد که همه دست به دست هم دهیم و برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که فرهنگ خودباوری، افتخار، عزت و سربلندی است، در جهت تدوین و تألیف و ماندگاری درس‌هایی از شهدا برای آیندگان گام برداریم.

وی ضمن قدردانی از فعالیت‌های بسیج رسانه فارس در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که جزو بسیج رسانه‌های برتر کشور است، گفت: فارس نخستین استانی بود که بسیج رسانه را راه‌اندازی کرد و این بیانگر آن است که آمادگی همه جانبه‌ای در میان اهالی رسانه برای ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی وجود دارد.

گرامی ابراز امیدواری کرد که با تعامل و همکاری با بسیج رسانه بتوان از توان تمام اصحاب رسانه برای تدوین دائرةالمعارف دفاع مقدس استان فارس و همچنین مرکز فرهنگی دفاع مقدس این استان استفاده کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار