یادداشت/ فرشته حاجی زاده

مبارزه با صهیونیست‌ها ادامه دارد

ملت ایران همیشه عاشق مبارزه با استکبار و صهیونیست‌ها بوده و هستند. ایرانیان هیچ‌گاه اسراییل را به رسمیت نمی‌شناسند و این مبارزه را تا محو کامل رژیم اشغالگر قدس ادامه می‌دهند.
کد خبر: ۲۵۱۸۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱ - 10August 2017
مبارزه با صهیونیست‌ها ادامه دارد

گروه اخبار داخلی دفاع پرس - فرشته حاجی‌زاده؛ جمهوری اسلامی ایران همواره مقابل ظلم و ستم مستکبران ایستاده است؛ چه این ظلم و ستم علیه کشورمان و چه در سایر نقاط جهان علیه مظلومان اتفاق افتاده باشد.

قبل از انقلاب نیز به این صورت بود که همه ی اقشار مختلف مردم دست در دست هم دادند و با اتحاد و همدلی که داشتند حکومت پهلوی را سرنگون کردند و به اهداف خود رسیدند و انقلاب کردند و جمهوری اسلامی ایران را تشکیل دادند.

بعد از انقلاب هم که بلافاصله ابرقدرت ها دست در دست هم دادند و آن زمان بعثی ها را جری کردند که به ناحق و بدون هیچ دلیلی مردم بیگناه را بمباران کنند و به کشور ما حمله کنند.

و بازهم مردم با اتحاد و همدلی ایستادگی کردند و ذره ای از خاک میهن را به بیگانگان نسپردند و اتفاقاتی فراموش نشدنی از خاطرات این ملت رقم زدند.

نظام جمهوری اسلامی ایران و مردم غیور این کشور با رهبری امام خمینی (ره) بزرگ مرد تاریخ ایران خاطراتی رقم زدند که بعد از سالها هنوز در اذعان همه ی مردم جهان مانده است.

آنجا که امام خمینی (ره) بدون هیچ هراسی حتی جلوی آمریکا و اسراییل قد علم کرده و موضع صریح خود را در این زمینه مشخص کرد و از مردم مظلوم غزه و فلسطین حمایت کرد و به معنای واقعی خط درست مبارزه با حکومت استبدادی آمریکا و اسراییل را به همه ی ملت نشان داد و فرا خواند که ما اسراییل را به رسمیت نه حالا و نه هیچ وقت دیگر نخواهیم شناخت.

و بعد از آن امام همام نیز جانشین به حق وی حضرت امام خامنه ای نیز این راه را مقتدرانه ادامه داد و صریح تر و محکم تر از قبل با اقتدار اعلام کرد که اگر اسراییل بخواهد پا را از حد خود فراتر نهد تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کنیم.

وقتی تاریخ کشورمان را مرور می‌کنیم انگار که دفاع و مبارزه در پوست و خون این مردم نهادینه شده و هیچ کجا و هیچ زمانی اجازه ی نفوذ مستکبران را نداده اند و نمی‌دهند. برای ملت ایران مظلوم، مظلوم است تفاوتی ندارد که ایرانی باشد یا غیر ایرانی و هر جا ندای مظلوم سر داده شود حتما برای دفاع اقدام خواهند کرد.

آنها همواره نشان داده اند که عاشق مبارزه با استکبار و صهیونیست ها هستند و هیچ‌گاه اسراییل را به رسمیت نمی‌شناسند و نظام جمهوری اسلامی ایران و ملت شهیدپرور آن که سال ها در این راه مبارزه کرده اند و اکنون نسبت به گذشته تجربیات و امکانات بیشتری هم به دست آورده اند جلوی آنها قد علم می‌کنند و این مبارزه را ادامه می‌دهند و پا به پای ولی و امام خود می‌روند و گوش به فرمان ولی ایستاده اند و ایستادگی می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها