وصیت‌نامه شهید ابراهیم نجاتی‌چقاسفیدی/ مبادا در غفلت بمیرید

شهید نجاتی‌چقاسفیدی در وصیت‌نامه خورد آورده است: ای جوانان مبادا در غفلت بمیرید که حضرت علی (ع) در محراب عبادت شهید شد و مبادا در رختخواب ذلت بمیرید که حسین (ع) در میدان نبرد شهید شد.
کد خبر: ۲۵۱۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸ - 09August 2017

وصیت‌نامه شهید ابراهیم نجاتی چقاسفیدی / مبادا در غفلت بمیرید که علی (ع) در محراب عبادت شهید شدبه گزارش خبرنگار ساجد، شهید «ابراهیم نجاتی چقاسفیدی» 1 خرداد 1341 دیده به جهان گشود. وی 21 مرداد 1366 طی عملیات غرورآفرین نصر 7 در سردشت به درجه شهادت نائل آمد.

وصیت‌نامه شهید «ابراهیم نجاتی چقاسفیدی»

«دعوت حق را لبیک

پس از حمد خدای کریم و شهادت بر یگانگی او و شهادت بر پیامبری حضرت محمد (ص) خاتم پیامبران و شهادت بر امامت علی (ع) و اولاد زهرا (س) و ایمان به ولایت در زمان غیبت معصومین بخصوص رهبری امام روح الفدا که به حق نایبی است که مسلمین را نجات داد و با درود و سلام بر تمامی شهدا از صدر اسلام تا کربلای ایران.

بارالها ای یگانه خالق جهان از این که می‌خواهم وصیت‌نامه بنویسم و در مورد شهادت سخن به میان بیاورم خیلی شرمنده‌ام. بارالها وقتی به خود می‌نگرم می‌بینم هیچ نبوده و هیچ نیستم. خداوندا اگر تو در دنیا پرده بر روی گناهان و خطاهای من گناهکار نمی‌کشیدی چه می‌توانستم بکنم. خداوندا از این که دیر به جبهه آمده‌ام شرمنده و خجل هستم ولی دوباره تو را سپاس می‌گویم که لطف و کرمت شامل حال حقیر شد و مرا به اینجا آوردی. خداوندا آنقدر به جبهه می‌روم و می‌جنگم تا شهید شوم. الهی دوست دارم تا این مدتی که تو شهادت را نصیبم می‌کنی چندین بار مجروح شوم. دوست دارم شهید شوم و دست در بدن نداشته باشم تا فردای قیامت از آقایم ابوالفضل شرمنده نباشم.

عزیزان این جنگ، جنگ بین اسلام و کفر است و همانطور که امام عزیز فرمودند جنگ، جنگ است و عزت و شرف ما در گرو همین جنگ است.

مادر مهربانم اگر خداوند، حقیر را مورد لطف قرار داد و شهید شدم امیدوارم که مرا حلال کنید اگر در جنگ اتفاقی افتاد و جناز‌ه‌ من به دست شما نرسید هیچ ناراحت نباشید و هر موقع ناراحت شدید به فکر اهل بیت امام حسین (ع) بیفتید.

ای مادران مبادا از رفتن فرزندانتان به جبهه جلوگیری کنید که فردای قیامت در محضر خداوند نمی‌توانید جواب حضرت زینب (س) را بدهید که تحمل 72 شهید را نمود و ای جوانان مبادا در غفلت بمیرید که حضرت علی (ع) در محراب عبادت شهید شد و مبادا در رختخواب ذلت بمیرید که حسین (ع) در میدان نبرد شهید شد و مبادا در حال بی‌تفاوتی بمیرید که علی اکبر حسین در راه حسین (ع) با هدف شهید شد.

برادران استغفار و دعا را از یاد نبرید که بهترین درمان‌ها برای تسکین دردهاست و همیشه به یاد خدا باشید و راه او قدم بردارید و سعی کنید عظمت او را دریابید و خود را تسلیم او سازید. اگر فیض شهادت نصیبم شد آنان که پیرو خط سرخ امام خمینی نیستند و به ولایت او اعتقاد ندارند بر من نگریند و بر جنازه‌ی من حاضر نشوند اما باشد که خون شهدا آنان را نیز متحول سازد و به رحمت الهی نزدیکشان کند.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته»

انتهای پیام/ 181

نظر شما
پربیننده ها