حجت الاسلام محمدحسنی تاکید کرد؛

ضرورت ارتقای هوشیاری و بصیرت انقلابی کارکنان ارتش

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: تمامی کارکنان ارتش باید رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر ارتقای هوشیاری و بصیرت دینی و انقلابی را دستور کار قرار دهند.
کد خبر: ۲۵۱۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰ - 09August 2017
ضرورت ارتقای هوشیاری و بصیرت انقلابی کارکنان ارتش
به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت الاسلام و المسلمین «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جشنواره مالک اشتر اداره عقیدتی سیاسی نداجا اظهار داشت: اگر ما بخواهیم فعالیت‌هایی که انجام می‌دهیم درست دیده شود باید به اشراف اهمیت زیادی بدهیم. قضاوت‌ها در مورد کارهای اداری برابر رهنمودهای فرمانده معظم کل قوا از طریق اشراف انجام می‌شود.

وی افزود: اگر شما به نحو احسن کار کنید ولی در موضوع اشراف ضعیف عمل کنید، عملکردتان مورد ارزیابی قرار نمی‌گیرد و دیده نخواهد شد ولی چنانچه در بحث اشراف درست عمل شود حتی خود شما به نقاط کور خودتان پی خواهید برد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: ثبت روزانه فعالیت‌ها بسیار مهم است، اگر بخواهید کارهایتان دیده شود راهش این است که هر کاری می‌کنید همان لحظه ثبت کنید. با ثبت روزانه عملکردها و فعالیت‌ها ما به یک بانک اطلاعاتی در مورد اشراف دست پیدا خواهیم کرد که کارهای ما را سرعت می‌بخشد.

وی افزود: اگر ریشه‌یابی کنیم که چرا بعضی از قسمت‌ها نسبت به بعضی دیگر در سنجش‌های اشراف نمره بیشتری می‌گیرند به این می‌رسیم که ثبت دقیق‌تری داشته‌اند.
 
حجت الاسلام و المسلمین محمدحسنی در ادامه عنوان کرد: در حکم رهبری به بنده، به چند موضوع اشاره شده است که شامل ارتقای هوشیاری و بصیرت دینی و انقلابی، افزایش صمیمیت بین ارتش و سایر نیروهای مسلح و تعامل اثربخش با فرمانده کل ارتش است. درست است که این حکم خطاب به اینجانب نوشته شده است ولی در اصل این رهنمودها خطاب به تمامی کارکنان عقیدتی سیاسی‌هاست. پس تمامی ما باید این رهنمودها را شنیده و به کار گیریم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پایان گفت: قرآن می‌فرماید ابتدا از خود و اهل خود باید شروع به خودسازی کنیم و بعد به دیگران یاد بدهیم، در اینجا اهل به سه معنی است، اطرافیان نسبی، سببی و همکاران؛ پس قبل از اینکه در مورد بقیه کاری کنیم باید ابتدا خود و اطرافیان خود را درست کنیم.
 
انتهای پیام/ 211
نظر شما
پربیننده ها