هاشمی:

هیچ مشکلی در شورای امنیت تهران طی 4 سال گذشته نداشتیم

استاندار تهران گفت: در چهار سال مسئوليتم در شورای امنيت تهران هيچ مشكلی نداشتيم.
کد خبر: ۲۵۱۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸ - 09August 2017
هیچ مشکلی در شورای امنیت تهران طی 4 سال گذشته نداشتیم
به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، «سیدحسین هاشمی» استاندار تهران در مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس پایتخت با بيان اينكه در نظم و امنيت جامعه و اقتصاد راهی نداريم جز اینکه كار را به مردم واگذار كنيم، گفت: اگر كار به مردم سپرده شود موفق می‌شويم، زيرا نظام ولايی است؛ در کنار شهروندان می‌توانیم امنیت را برای آن‌ها برقرار كنيم و در این راه نیز موفق هستيم.
 
وی افزود: وقتی 17 شهريور 92 به استانداری تهران آمدم، تعامل، همكاری و اعتماد را وارد استان تهران كرديم تا وحدت حاصل شود؛ در خدمت كردن نبايد نزاع باشد و اين خدمت توفيقی است كه خداوند در اختيار ما قرار داده است.
 
استاندار تهران گفت: در چهار سال مسئوليتم در شورای امنيت تهران هيچ مشكلی نداشتيم.

وی با بیان اینکه برخورد فيزيكی به هيچ وجه نبايد باشد مگر اينكه كسی بخواهد امنيت را خدشه‌دار كند، تاکید کرد: در نشست‌ها، جلسات و همين موضوعات صنفی که در تهران برگزار شد، هيچ مشكلی به وجود نیامد.

هاشمی با اشاره به اینکه در تهران تمام مسئولان، ابتدا شهروند تهران هستند و كار در استان تهران با استان‌های ديگر متفاوت است، گفت: حضور اين عزيزان در تهران را بايد غنيمت بدانيم.

استاندار تهران همچنین با بیان اینکه تهران 50 درصد ماليات كشور را تامين می‌كند، گفت: هر سال بين پنج تا هفت هزار ميليارد تومان افزايش درآمد در تهران داريم اما يک ريال آن به تهران داده نمی‌شود.

وی در خصوص برگزاری مراسم‌های مختلف در تهران گفت: در مراسم تحليف رياست جمهوری تمام ريزه كاری‌ها با ناجا بود. همچنین انتخابات 29 ارديبهشت ماه بدون كوچكترين مشكلی در تهران برگزار شد.
 
هاشمی ادامه داد: به عنوان نمونه در مراسم تشييع حضرت آيت الله رفسنجانی عده‌ای شعارهايی سر دادند، اما سردار ساجدی نيا شخصا با آن‌ها صحبت و همه را به وحدت دعوت كرد.
 
استاندار تهران از زحمات تمام فرماندهان انتظامی تهران تشكر و برای فرمانده جديد پليس پايتخت نیز آرزوی موفقيت كرد.
 
انتهای پیام/ 211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار