پیکر شهیدان «حسین‌پور» و «تاجبخش» در تهران تشییع شد

پیکر مطهر شهیدان مدافع حرم مرتضی حسین‌پور و محمد تاجبخش پیش از ظهر امروز تشییع شد.
کد خبر: ۲۵۱۸۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵ - 09August 2017

پیکر شهیدان حسین پور و تاجبخش در تهران تشییع شدبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، مراسم تشییع پیکر شهیدان مرتضی حسین پور و محمد تاجبخش پیش از ظهر امروز (چهارشنبه 18 مردادماه) در مسجد حضرت فاطمه الزهرا (س) واقع در شهرک الماس تهران برگزار شد.

این شهدا که از رزمندگان زبده نیروی قدس سپاه پاسداران بودند، داوطلبانه برای دفاع از حرم به سوریه اعزام شدند و چندی پیش توسط دشمن صهیونیستی تکفیری به شهادت رسیدند.

مراسم از ساعت 11 امروز با حضور همرزمان شهید و عموم مردم به همراه قرائت زیارت عاشورا در جوار پیکر مطهر شهدا آغاز شد.

سپس پیکرهای مطهر با نوای نوحه و مداحی مداحان اهل بیت (ع) بر روی دستان مردم تشییع شدند.

حجت الاسلام والمسلمین علی شیرازی مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه هدف از حضور در مراسم تشییع را تجدید پیمان با شهدا دانست و اظهار داشت: در این مسجد بارها شاهد تشییع پیکر شهدای مدافع حرم بوده ایم، امروز آماده ایم به شهدا بگوییم با تمام وجودمان باور داریم که شما زنده اید و بر کار و عمل ما نظارت دارید. نکند روز قیامت بگویید ما از هستی خود گذشتیم ولی شما پای آرمان های ما نایستادید.

وی افزود: در مبارزه با تروریست ها بزرگترین حماسه را شهدا آفریدند. تغییری شگرفت در خود ایجاد کردند که دل از همه چیز بریدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه بیان داشت: شهید حسین پور و شهید تاجبخش مثل ما در این دنیا زندگی می کردند و از نعمت های دنیایی بهره می بردند اما به آن پشت کردند و اگر بیش از این هم داشتند رها می کردند.

وی تصریح کرد: بسیاری در جامعه ما نمی فهمند شهدا چه می گویند همانطور که نفهمیدند امام حسین(ع) و حضرت علی(ع) چه گفتند. این شهدا تا آخر پای دین ایستادند و از این امتحان سربلند بیرون آمدند.

شهید مرتضی حسین پور با نام جهادی حسین قمی اهل شهرستان لنگرود استان گیلان و از نیروهای زبده قدس سپاه بود که به منظور دفاع از حریم اهل بیت داوطلبانه به سوریه رفت. وی در روزهای گذشته به دست تکفیری های صهیونیست به شهادت رسید.

همچنین شهید محمد تاجبخش اهل شهرستان گتوند استان خوزستان نیز چندی پیش در سوریه به شهادت رسید.

پیکر مطهر شهدا پس از تشییع، برای خاکسپاری به زادگاهشان منتقل شد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها