برگزاری جلسه داوری جشنواره علمی «طراحی المان شهدای مدافع حرم» در خرم آباد

جلسه داوری جشنواره علمی «طراحی المان شهدای مدافع حرم»، صبح امروز (چهارشنبه) در خرم آباد برگزار شد.
کد خبر: ۲۵۱۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹ - 09August 2017
جلسه داوری جشنواره علمی طراحی المان شهدای مدافع حرم در خرم آباد برگزارشدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم آباد، جلسه داوری جشنواره علمی «طراحی المان شهدای مدافع حرم»، صبح امروز (چهارشنبه) در سالن کنفرانس سازمان مسکن و شهرسازی استان لرستان برگزار شد.

در این جلسه، «احسان کرم‌رضاپور» مسئول سازمان بسیج مهندسین، عمران و معماری سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان اظهار داشت: با توجه به اهمیت المان‌های شهری و بحث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، در جلسه‌ای که با شهردار خرم آباد در ابتدای این جشنواره داشتیم، بنا بر دستور کار این جلسه، یکی از میادین شهری بنام شهید مدافع حرم که طرح آن از طرح‌های برگزیده جشنواره انتخاب می‌شود نامگذاری  خواهد شد.

کرمرضاپور دبیر این جشنواره در ادامه گفت: این جشنواره، به‌صورت سراسری و با هدف ارتقاء فرهنگ عمومی در یک رقابت سالم برگزار شد که با توجه به طرح‌های رسیده، تاکنون مورد استقبال خوب طراحان و معماران قرار گرفته است و آثار برتر امروز داوری نهایی می‌شوند.

وی ادامه داد: تعداد 58 نفر شرکت کننده از سراسر کشور، در فراخوان طراحی المان شهدای مدافع حرم شرکت کرده‌اند که از این تعداد، 15 شرکت کننده متعلق به استان لرستان می‌باشند.

احسان کرم‌رضاپور، ضمن اشاره به تنوع آثار این دوره از جشنواره خاطرنشان کرد: خوشبختانه آثار این جشنواره از کیفیت طرح و تنوع بالایی برخوردار هستند که این طرح‌ها بعد از انتخاب امروز داوران و اصلاح و نهایی شدن آن، نمایشگاهی از آثار برتر را در هفته دفاع مقدس برگزار خواهیم کرد.

خاطرنشان می‌شود، این جشنواره با مشارکت سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان لرستان، سازمان مسکن وشهرسازی و شهرداری خرم آباد برگزار شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار