طی پیامی صورت گرفت؛

تقدیر سردار ساجدی نیا از همکاران سابق خود در پلیس پایتخت

سردار ساجدی نیا در پیامی از همکاری، همراهی، معاضدت و تشریک مساعی همه کارکنان فرماندهی انتظامی تهران بزرگ تقدیر و تجلیل کرد.
کد خبر: ۲۵۱۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰ - 09August 2017
تقدیر سردار ساجدی نیا از همکاری، همراهی، معاضدت و تشریک مساعی همکاران
به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسین ساجدی نیا» در پیامی از همکاری، همراهی، معاضدت و تشریک مساعی همه کارکنان فاتب تقدیر و تجلیل کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خدمت به مردم با اخلاق و ولایتمدار کشور عزیزمان، به ویژه پایتخت ام القرای جهان اسلام، شهر تهران، قطعاً توفیقی الهی است و به این واسطه خداوند منان را شاکرم.

هم اکنون که اینجانب پس از گذشت 90 ماه، تلاش برای خدمت‌گزاری به مردم فهیم و قدرشناس شهر تهران از خدمت همکاران مرخص می‌شوم و فرصت خدمت در سنگری دیگر از مجموعه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران را در پیش دارم از همت والا، تلاش مضاعف، کوشش صادقانه و همراهی خالصانه همه همکاران در مجموعه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ تقدیر و تشکر نموده و حلالیت می‌طلبم.

همچنین فرصت را مغتنم شمرده و از خانواده‌های معزز و بزرگوار کارکنان پلیس پایتخت به واسطه دلسوزی و معونت آنان به منظور اجرای هر چه بهتر ماموریت‌ها، قدردانی می‌نمایم.

امیدوارم با اتکاء به الطاف خداوندی و توسل به ائمه معصومین علیهم السلام، همواره نشان سربازی ولایت بر لباس خدمتگزاری به مردم نقش بسته و توفیق خدمت به آحاد شهروندان در سایه سار ولایت و فرماندهی مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) نصیبمان شود.

سرتیپ پاسدار حسین ساجدی نیا
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار