لزوم توجه به 14 هزار نفر پیشکسوت بازنشسته ارتش در استان البرز

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز، رئیس کانون بازنشستگان ارتش و رئیس هیئت مدیره کانون ارتش، در جلسه‌ای، مشکلات عدم حضور یگان ارتش در استان البرز و نیاز به مساعدت و همکاری بیشتر با معاونت پیشکسوتان این اداره‌کل با توجه به حضور بیش از 14000 نفر پیشکسوت بازنشسته ارتش جمهوری اسلامی ایران در این استان، مورد بررسی قرار دادند.
کد خبر: ۲۵۱۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۶ - 09August 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرج، سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز امروز (چهارشنبه) با امیر سرتیپ «اسدالله حیدری» رئیس کانون بازنشستگان ارتش جمهوری اسلامی ایران  و امیر سرتیپ «جوادیان» رئیس هیئت مدیره کانون آجا در خصوص همکاری و تعامل بیشتر دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست صمیمانه، مشکلات عدم حضور یگان ارتش در استان البرز و نیاز به مساعدت و همکاری بیشتر با معاونت پیشکسوتان این اداره‌کل با توجه به حضور بیش از 14000 نفر پیشکسوت بازنشسته ارتش جمهوری اسلامی ایران در این استان، مورد بررسی قرار گرفت.

در پایان این نشست، موارد همکاری و تعامل در زمینه‌های فرهنگی و اعزام راویان ارتش به اردوهای راهیان نور نیز مورد پیگیری واقع شد.

لزوم توجه به 14 هزار نفر پیشکسوت بازنشسته ارتش در استان البرز

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار