دبیر همایش آزادگان کشور خبرداد؛

رونمایی از سرود ملی آزادگان در تبریز

دبیر همایش آزادگان کشور گفت: سرود ملی آزادگان که در استان آذربایجان‌شرقی تهیه شده در همایش سراسری آزادگان در تبریز رونمایی خواهد شد.
کد خبر: ۲۵۱۹۲۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۲ - 09August 2017
رونمایی از سرود ملی آزادگان در تبریزبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، «ابوالفضل هادی» دبیر همایش آزادگان کشور پیش از امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به برگزاری همایش آزادگان اردوگاه «موصل2» گفت: این همایش از 21 الی 25 مردادماه در تبریز برگزار خواهد شد و تاکنون یک‌هزار و 620 نفر در این همایش ثبت‌نام کرده‌اند که در نوع خود بی‌نظیر بوده است.

وی با بیان اینکه پیش از این مشهد، اهواز و اصفهان میزبان این همایش بوده‌اند، افزود: با مقایسه همایش‌های برگزار شده، 70 نفر از آزادگان عزیز فوت شدند که در این برنامه خدمت خانواده‌ی این عزیزان خواهیم بود.

دبیر همایش «موصل 2» با اشاره به اهداف این برنامه، خاطرنشان کرد: هدف اصلی این همایش دیدار با آزادگان، نشر فرهنگ ایثار و شهادت، تجدید میثاق با شهدا، گرامیداشت یاد آزادگان و معرفی توانمندی‌های استان از ابعاد مختلف است که امیدواریم به نحواحسن اجرایی شود.

وی در ادامه با بیان اینکه در این همایش از سرود ملی آزادگان رونمایی خواهد شد گفت: چینش برنامه ورود آزادگان عزیز در 21 مردادماه و حضور در گلزار شهدا و گل‌افشانی مزار شهدای دفاع مقدس است و در 22 مردادماه، برگزاری همایش و رونمایی از تمبر همایش و دو جلد کتاب که توسط آزادگان به سه زبان تالیف شده، انجام خواهد شد.

هادی در پایان با بیان اینکه برنامه‌های تفریحی در ائل‌گلی نیز برای آزادگان در نظر گرفته‌ایم، اذعان داشت: در 23 مردادماه بازدید از منطقه آزاد ارس و زیارت قبور شهدای مرزی را خواهیم داشت و در اختتامیه این برنامه شبی با شهدا را در دستور برنامه قرار دادیم.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار