به مناسبت روز خبرنگار صورت گرفت؛

تجلیل از خبرنگاران بسیجی استان چهارمحال و بختیاری

آئین گرامیداشت روز خبرنگار و تجلیل از اصحاب رسانه، مطبوعات و خبرگزاری های استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۲۵۱۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۰ - 09August 2017
تجلیل از خبرنگاران بسیجی در چهارمحال و بختیاری
به گزارش دفاع پرس از شهرکرد، مراسم تجلیل از خبرنگاران افتخاری بسیج، خبرنگاران عضو بسیج رسانه و نمایندگان مطبوعات، جراید، روزنامه‌ها، هفته نامه‌ها و خبرگزاری‌های استان چهارمحال و بختیاری، صبح امروز (چهارشنبه) در تالار «یاس» مجتمع رفاهی «لاله» شهرکرد برگزار شد.

در این مراسم، پس از قرائت آیاتی از کلام الله مجید و اجرای سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام «کریم سرافراز» مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع)، سردار «علی‌محمد اکبری» فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع)  و مهندس «مهرداد عظیمی»، مدیر کل صدا و سیمای استان چهارمحال و بختیاری به ایراد سخن پرداختند.

در ادامه این مراسم، بخش‌هایی از دغدغه‌های اصحاب رسانه و خبرنگاران، توسط یکی از فعالان رسانه‌ای بیان شد.

تجلیل از خانواده خبرنگار شهید «عبدالوهاب شهرانی»، تقدیر از خبرنگاران افتخاری بسیج و اعضای کانون های بسیج رسانه و خبرنگاران استان، اقامه نماز جماعت ظهر و عصر و صرف ناهار، از دیگر بخش های مراسم گرامی‌داشت روز خبرنگار بود.

خاطرنشان می‌شود، قبل از شروع این مراسم، خبرنگاران بسیجی با حضور در تپه نورالشهدای شهرکرد، با آرمان‌های والای اسوه‌های ایثار و مقاومت در جوار تربت پاک و مطهر هشت شهید گمنام، تجدید عهد و پیمان نموده و زیارت پرفیض عاشورا را زمزمه کردند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار