سردار فروتن:

شهدا امنیت کشور را به جایگاه قابل قبولی رساندند

رئیس حوزه ریاست ستاد کل نیروهای مسلح گفت: شهدا با عمل به تکلیف الهی خود، باور و اعتقاد معنوی و ایثاری که داشتند، امنیت کشور و جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی را به جایگاه قابل قبولی رساندند.
کد خبر: ۲۵۲۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹ - 10August 2017
شهدا امنیت کشور را به مرتبه قابل قبولی رساندند
به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ «ابوالقاسم فروتن» رئیس حوزه ریاست ستاد کل نیروهای مسلح که به منظور حضور در یادواره شهدای اطلاعات قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه به کرمان سفر کرده است، در گفت‌و‌گویی پیرامون نقش و جایگاه شهدا بویژه شهدای اطلاعات قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در حفظ و ارتقای امنیت پایدار کشور، اظهار داشت: شهداى والامقام ما در راه اعتلای اسلام و انقلاب اسلامی و دفاع از کشور، ایثارگرانه از جان خود گذشتند و به شهادت رسیدند.

وی نقش شهدا را در دوران دفاع مقدس برجسته و بی بدیل توصیف کرد و افزود: شهدا مایه افتخار، سربلندی و سرافرازی ملت ایران هستند و برگزاری یادواره‌ها و گرامی‌داشت یاد و خاطره این غیورمردان، پاسداشت بخشی از رشادت‌های آنان است.

سردار فروتن سپس اقتدار، عزت، استقلال و صلابت ایران اسلامی را ثمره ازجان‌گذشتگی شهدا دانست و تصریح کرد: شهدا با عمل به تکلیف الهی خود، باور و اعتقاد معنوی و ایثاری که داشتند، امنیت کشور و جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی را به مرتبه قابل قبولی رساندند.

رئیس حوزه ریاست ستاد کل نیروهای مسلح افزود: : امروز نیز مسیر شهدای والامقام ما تداوم داشته و شهدای زنده‌ای همچون سرداران سلیمانی، پاکپور و مارانی داریم که تمام عزم و همت خود را در برقراری امنیت و سرافرازی و سربلندی ملت ایران گذاشته‌اند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار